וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט תוקף: "מאמן איסלנד צבוע, מה עם ה-7 באוקטובר?"

הישראלי השיב לאוגה הריידה שתומך בחרם על ישראל: "מדבר על דברים שהוא לא מבין בהם. למה לא אמר כלום על הטבח בישראלים?"

תקציר: פורטוגל - איסלנד 0:2/ספורט1

האווירה האנטי-ישראלית באיסלנד מבעבעת באי הצפוני, אבל לפחות היום (שלישי) התקשורת המקומית - שמוטה באופן ברור וקיצוני נגד ישראל - נתנה במה לצד שהיא תוקפת השכם וערב. הבוקר אברהם גרנט התראיין לעיתון האיסלנדי Morgunbladid וביקר בחריפות את המאמן הבור של הנבחרת המקומית, אוגה הריידה הנורבגי.

נבחרת איסלנד תשחק נגד נבחרת ישראל בעוד 9 ימים (21 במרץ) בבודפשט בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2024. הריידה אמר לפני כמה שבועות: "מבחינה אישית אני מתנגד לשחק נגד ישראל בגלל הזוועות בעזה. זה נורא מה שישראל עושה לנשים, ילדים וחפים מפשע". מדובר בדעה מקוממת לא רק בגלל שהיא מציגה רק צד אחד, אלא בגלל שהיא קוראת להטלת חרם על הספורט הישראלי.

הריידה אמר את הדברים כמה לפני כמה שבועות, אבל באיסלנד (וגם במולדתו נורבגיה) חוזרים על הדברים שוב ושוב. היום גרנט ניצל את הבמה כדי לענות למאמן בן ה-70.

"ראיתי מה המאמן של איסלנד אמר. אני לא מכיר אותו אישית, אבל מעציב אותי שהוא מערב ספורט עם עניינים שהוא לא מבין בהם שום דבר", אמר גרנט, "לפני הכול אני רוצה להבהיר שאני נגד פגיעה באזרחים חפים מפשע ושזה מעציב אותי. אבל אתם חייבים לזכור שהכול התחיל מהטבח של פעילי חמאס ב-7 באוקטובר".

גרנט שמאמן היום את נבחרת זמביה, המשיך: "אני רוצה לשאול את המאמן של איסלנד: למה לא אמרת כלום על הטבח בישראל ב-7 באוקטובר? למה לא אמרת 'אני שבור ממקרי האונס של הנשים, מעריפת הראשים'? למה לא אמרת 'ליבי נשבר מהאנשים הזקנים שנשרפו למוות, מכך שהורים נורו למוות לעיני ילדיהם'? האיש הזה ודומיו הם כאלו צבועים".

אברהם גרנט מאמן נבחרת זמביה. SIA KAMBOU/AFP, GettyImages
סוף סוף באיסלנד נתנו במה גם לצד של ישראל. גרנט/GettyImages, SIA KAMBOU/AFP
מאמן נבחרת איסלנד, אוגה הריידה. Octavio Passos, GettyImages
אוגה הריידה/GettyImages, Octavio Passos

ישראל "תארח" את איסלנד בבודפשט בעוד 9 ימים (21 במרץ) והמנצחת תעלה לגמר פלייאוף העלייה ליורו 2024, שם היא תשחק נגד בוסניה או אוקראינה ב-26 במרץ. מי שתנצח בגמר, כבר הוגרלה לבית ה', עם בלגיה, סלובקיה ורומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully