וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחמיאס בתמונת הסגל לאיסלנד, 10 נציגים למכבי ת"א בנבחרת?

11.3.2024 / 12:39

הבלם בכושר מצוין ונמצא תחת מעקב צמוד של בניון וחזן. הוא עשוי להצטרף למוזמנים הקבועים ולעידו שחר במשחק הגורלי ב-21 במרץ. הסגל יפורסם ביום חמישי, אופטימיות זהירה לגבי מיגל ויטור ורז שלמה

תקציר מעודכן: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

10 ימים למשחק הגורלי של נבחרת ישראל בבודפשט נגד איסלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2024, נראה שהתקופה הטובה של מכבי תל אביב והכושר המצוין של חלק גדול מהשחקנים המקומיים שלה יביאו לכך שבסגל של יוסי בניון ואלון חזן תהיה נציגות רחבה מקרית שלום. כרגע נראה שמספר הנציגים יגיע ל-9-10, ואולי אפילו יותר.

דור תורג'מן, רוי רביבו, דור פרץ, רז שלמה, גבי קניקובסקי ואופיר דוידזאדה היו שחקני סגל קבועים במשחקים האחרונים, ואליהם ניתן לצרף את ערן זהבי שחזר אחרי שהגיע לעמק השווה עם המנהל המקצועי והמאמן הלאומי.

ישראל "תארח" את איסלנד בבודפשט ב-21 במרץ והמנצחת במפגש הזה, תצא למשחק חוץ ב-26 במרץ נגד המנצחת במפגש בין בוסניה לאוקראינה. ממשחק הגמר תצא העולה ליורו 2024, שתשובץ בבית ה' ביחד עם בלגיה, סלובקיה ורומניה.

עידן נחמיאס, מכבי תל אביב. אריאל שלום
יכולת גבוהה לאחרונה. נחמיאס/אריאל שלום

לתורג'מן, רביבו, פרץ, שלמה, קניקובסקי, דוידזאדה וזהבי, ניתן לצרף את עידו שחר ועידן נחמיאס שנראים מצוין לאחרונה. באשר לנחמיאס - לבניון וחזן יש לא מעט כאבי ראש בכל הנוגע למרכז ההגנה, מה שעשוי לסלול את דרכו של בלם מכבי תל אביב לסגל. נחמיאס כבר היה חלק מהנבחרת וערך בכורה קצרצרה בניצחון הזכור 2:3 נגד סלובקיה בליגת האומות ב-2020, אז ערן זהבי כבש שלושער.

במצב האופטימלי, צמד הבלמים נגד איסלנד אמור היה להיות מיגל ויטור ושון גולדברג, כשבסגל במשחקים קודמים היו גם רז שלמה וסתיו למקין. אלא שוויטור לא נכלל בסגל של הפועל באר שבע למשחק החוץ הערב (שני, 20:00, ספורט1) נגד הפועל חיפה ועדיין לא חזר להתאמן אחרי המתיחה בשרירי המפשעה במשחק נגד מכבי תל אביב.

גולדברג לא שותף בשני המשחקים האחרונים של מכבי חיפה, נגד פיורנטינה ובני ריינה, אבל מהמידע שהגיע לנבחרת, הוא אמור להיות כשיר בימים הקרובים ומכאן שקיימת אופטימיות שבלם מכבי חיפה, שנחשב לאחד הטובים בליגה, יוכל לעמוד לרשות הנבחרת.

רז שלמה ממכבי תל אביב פספס את חמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות (3 בליגה, אחד בגביע, אחד באירופה) אחרי שנפגע בברכו. שלמה חזר להתאמן לאחרונה ובנבחרת מאמינים שהוא יוכל להיות להיות בסופו של דבר בסגל.

למקין פצוע, לא שיחק במדי שחטאר דונייצק מאז ספטמבר, ולא יהיה בסגל למשחק נגד איסלנד.

עוד בוואלה!

הערכה בנבחרת: מנור סולומון לא יהיה כשיר למשחק מול איסלנד

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב, דור תורג'מן, עידו שחר. ברני ארדוב
שיתפו פעולה בנבחרות הצעירות ובקרוב גם בנבחרת הבוגרת. שחר ותורג'מן/ברני ארדוב

בניון וחזן יפרסמו את הסגל ביום חמישי, שבוע בדיוק לפני המשחק. מחרתיים, יום לפני פרסום הסגל, תתבצע בדיקה מול הקבוצות לגבי כל מי שאמור להיות מוזמן - האם הוא מתאמן ומה מצבו הבריאותי.

גם עידו שחר צפוי לקבל זימון, אחרי שעשה התקדמות גדולה בחודש האחרון. שחר שהיה חלק מכל הנבחרות הצעירות של ישראל, יכול להוות גיבוי לאלי דסה בעמדת המגן הימני וגם להיות מתופקד בקישור, וראשי הנבחרות תמיד מחפשים שחקנים ורסטיליים שיכולים לשחק בכמה עמדות.

גם אבישי כהן ואושר דוידה נמצאים תחת מעקב, כאשר הדברים לגביהם תלויים גם במצב של שחקנים אחרים בעמדות דומות. כהן כבר היה חלק מהסגל של בניון וחזן בכמה הזדמנויות, בעוד דוידה עדיין לא הוזמן לנבחרת הבוגרת. מתן בלטקסה ועדן קארצב גם הם תחת מעקב, אבל זימון שלהם תלוי מאוד בכשירות של שחקנים אחרים בעמדות שלהם.

בנבחרת אין שינוי לגבי מנור סולומון ועדיין ישנה פסימיות גדולה, כשבשלב הזה הוא לא אמור להיות בסגל. החיסרון שלו בעמדת הכנף, עשויה לקרב את דוידה לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully