וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה בנבחרת: מנור סולומון לא יהיה כשיר למשחק מול איסלנד

7.3.2024 / 7:00

שחקנה של טוטנהאם טרם שב לאימונים ואחרי התכתבויות עם ראשי הנבחרת מסתמן שהוא לא יחלים לגמרי עד משחק חצי גמר פלייאוף ליגת האומות ב-21 בחודש. אופטימיות לגבי כשירותו של ויטור, ערן זהבי צפוי לפתוח

תקציר: פורטוגל - איסלנד 0:2/ספורט1

שבועיים בדיוק למשחק של נבחרת ישראל מול נבחרת איסלנד בחצי גמר פלייאוף ליגת האומות וההערכה בנבחרת היא שמנור סולומון לא יעמוד לרשותה. כל קברניטי ההתאחדות לכדורגל ובראשם יושב הראש שינו זוארץ, קיימו בימים האחרונים שיחות והתכתבויות עם סולומון והתרשמו כי הוא לא יהיה כשיר למשחק שייערך ב-21 בחודש בבודפשט שבהונגריה.

סולומון טרם שב לאימוני טוטנהאם וכשהמשחק בעוד 14 ימים, קיימת פסימיות גדולה שהשחקן המשמעותי של הנבחרת יהיה חלק מהנבחרת. בנבחרת מקווים שמיגל ויטור יקבל דקות כבר ביום שני במשחק בין הפועל באר שבע להפועל חיפה, אבל בבאר שבע מטילים בכך ספק. ויטור טרם שב לאימוני הפועל באר שבע והוא בספק גדול ליום שני, אבל בניגוד לסולומון, לגבי ויטור קיימת אופטימיות שהוא יעמוד לרשות הנבחרת.

שחקן נבחרת ישראל, מנור סולומון, מול שחקן נבחרת איסלנד, אלפונס סמפסטד. JACK GUEZ, GettyImages
פסימיות לגבי שיתופו מול איסלנד. סולומון/GettyImages, JACK GUEZ

ערן זהבי צפוי לפתוח מול איסלנד ובנבחרת היה מי שאמר, שגם אם זהבי לא היה מתאושש באחרונה ומבקיע שלושה שערים בגביע המדינה ובליגה, הוא עדיין היה מוזמן לסגל של אלון חזן ויוסי בניון.
בנבחרת נמצאים כל הזמן בקשר עם דורון ליידנר ששיחק בתחילת השבוע לכמה דקות עם קבוצת המילואים של אולימפיאקוס ושוקלים אם לזמנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully