וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרת חוסה: הפועל תל אביב משלמת ביוקר על הפרידה מרודריגס

19 נקודות איתו, 7 בלעדיו. 3 הפסדים איתו, 8 בלעדיו. הפועל תל אביב נואשת לשערים, אבל השחקן שהכי חסר הוא דווקא הקשר הספרדי

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב איבדה בינואר כמה שחקני מפתח וצירפה במקומם אחרים שכרגע לא עומדים בציפיות. אבל נראה שהיא מתגעגעת בעיקר לחוסה רודריגס, שעזב לאדנה דמירספור ב-7 בפברואר, אחרי שחלון ההעברות בישראל כבר נסגר ורגע לפני שזה בטורקיה הסתיים.

מאז שהגיע לעמדת המאמן, יוסי אבוקסיס סיפר כמה פעמים על הקשיים שהוא מזהה במרכז המגרש של הפועל תל אביב ורודריגס בוודאי היה יכול לסייע לו להתמודד עם כאב הראש. העובדות הפשוטות ביותר מספרות כמה הספרדי בן ה-29 היה חשוב לאדומים.

רודריגס סבל מפציעה לפני שעזב, בדיוק בתקופה בה התחילה ההתרסקות של הפועל תל אביב. הוא שותף העונה ב-12 משחקים, היה שותף להפסדים, רשם 90 דקות בתבוסה 5:0 בדרבי - אבל שיחק תפקיד מרכזי בימים הטובים יותר.

רודריגס שותף ב-12 משחקי ליגה, בהם הפועל תל אביב צברה 19 נקודות והפרש השערים שלה עמד על 12:16. ב-13 משחקים בלי רודריגס, הפועל תל אביב צברה 7 נקודות והפרש השערים שלה עמד על 25:13.

הפועל תל אביב ניצחה עם רודריגס 5 משחקים, אבל בלעדיו היא ניצחה משחק אחד. עם הקשר הספרדי היא הפסידה 3 פעמים, בלעדיו היא הפסידה 8 פעמים.


הבדל תהומי.

שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף מול שחקן הפועל תל אביב חוסה רודריגס. דני מרון
"מכבי חיפה ומכבי תל אביב לא היו מצרפות אותו היום כאחד משישה זרים - אבל בהפועל תל אביב בעידן הנוכחי הוא היה נכס". רודריגס/דני מרון

רודריגס אמנם כבר לא בשיא היכולת והיום מכבי חיפה ומכבי תל אביב כבר לא היו מצרפות אותו כאחד משישה זרים - אבל בהפועל תל אביב בעידן הנוכחי הוא היה נכס. הבגרות, החוכמה, הבנת המשחק והשקט שנתן לחבריו לקבוצה, חיפו על חסרונות כמו איטיות או הגעה בכושר משחק לקוי אחרי שמיעט לקבל דקות באוניון סן ז'ילואז.

איהאב גנאים מגלה יכולת ירודה מאז שהגיע להפועל תל אביב בחלון ההעברות של ינואר, אל ים קנצפולסקי לא יציב, אליאן רוחנא שחקן עם נטייה הרבה יותר קדמית וכך גם רן בנימין, שחזר לאחרונה מהיעדרות בגלל מחלה. גם דן איינבינדר בירידה, כשלצדו אין עוגן והוא מרגיש שהוא צריך לעשות עבודה של שני שחקנים.

הפועל תל אביב בצרות צרורות בחלק ההתקפי והיא לא כבשה 5 משחקים רצופים ונמצאת בסכנת ירידה ברורה. אבל זה נובע בין היתר מירידה תלולה בביטחון ובעיקר מצורת המשחק שלה תחת אבוקסיס. מבחינה פרסונלית השחקן שהכי חסר לה הוא לא חלוץ כזה או אחר, אלא חוסה רודריגס.

עוד בוואלה!

"הלחץ בהפועל ת"א גדול, אבל זה משהו שחייבים להתמודד איתו"

לכתבה המלאה
איהאב גנאים, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עד עכשיו רחוק מלשמש מחליף ראוי לרודריגס. גנאים/ברני ארדוב

רודריגס דברר את ישראל באדיקות במשך שבועות ארוכים אחרי המתקפה הרצחנית של חמאס ושל תושבים עזתיים ב-7 באוקטובר. התמיכה שלו עלתה לו גם באיומים עליו ועל בני משפחתו, אבל הוא לא חדל. בתחילת פברואר הוא קיבל הצעה מאדנה דמירספור הטורקית, התעקש לעזוב וקיבל אישור מהפועל תל אביב - על אף שהיא כבר לא הייתה יכולה להחתים שחקן במקומו. כשהתכונן לעבור לטורקיה, רודריגס מחק מהרשתות החברתיות פוסטים שבהם הביע תמיכה בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully