וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלחץ בהפועל ת"א גדול אבל זה משהו שחייבים להתמודד איתו"

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 6:58

בקבוצה לא נכנסים לפאניקה אחרי משחק חמישי רצוף ללא שער: "ידענו לשחק ולהבקיע עם הסגל הזה, מתישהו זה יחזור". אבוקסיס החמיא ללאיוס ששיחק חולה, מורגן צפוי להמשיך ולקבל קרדיט

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב תחת אווירת נכאים. עוד לפני המשחק אמש וה-0:0 החלשה נגד הפועל ירושלים, אפשר היו להרגיש אותם ברחובות הסמוכים לבלומפילד. האוהדים יושבים לאכול ולשתות אך כמעט ואין שיחות על הקבוצה, פחות מעניין אותם ההרכב, כמה שחקנים בהגנה או איך תיראה שלישיית ההתקפה. הם התרגלו לשממה ובאים לסוג של פולחן, יודעים שהולכים להתאכזב אך תחושת הביחד משאירה אותם חזקים.

עם משחק חמישי ללא ניצחון ואפס שערים תחת יוסי אבוקסיס, הלחץ גדול על לא מעט שחקנים, לחץ אותו הגדירו במועדון כ"לחץ משתק, דברים פשוטים שלא הולכים לשחקנים, הרגליים כבדות כי הלחץ בהפועל גדול אבל זה משהו שכולם חייבים להתמודד איתו". בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ בסמי עופר נגד מכבי חיפה, לא משחק נוח כדי להתאושש ולהשיג ניצחון בכורה, בלשון המעטה. האדומים ירצו לנסות ולהוציא משהו מהמשחק הזה, שנייה לפני הקרבות בפלייאוף התחתון, ושחקנים אמרו ביציאה מהאצטדיון: "כרגע כלום לא הולך, מתישהו נצטרך לחזור להבקיע ולנצח אם אנחנו רוצים להישאר בליגה, ידענו לשחק ולהבקיע עם הסגל הזה, זה חייב לקרות".

שוער הפועל תל אביב אמיליוס זובאס. דני מרון
אם לא הוא, הפועל תל אביב היתה מובסת. זובאס/דני מרון

מקצועית, יוסי אבוקסיס לא מצליח לנצח משחק חמישי ברציפות מאז הגיע וגם לא להבקיע. הוא מנסה לשחק עם חמישה שחקנים בהגנה, עובר לארבעה, מנסה לשחק עם שניים בקישור ועובר לשלושה. הוא הספיק כבר לנסות את כל הציוותים האפשריים בצמד החלוצים או השלישייה הקדמית, אך כרגע הקבוצה בכושר רע והביטחון ברצפה. מספרים שסתיו טוריאל טוב באימונים, על המגרש הוא פשוט מבוהל שהוא עם הכדור. טאמבדו אולי יהיה שחקן בעתיד אך כרגע הוא עוד אחד שלא מוצא את עצמו באדום, רז מאיר וקופרמן הגיעו על תקן חיזוק וזה לא קורה ואפשר להמשיך כך עם עוד 5-6 שחקנים שפשוט לא מצליחים להתרומם במצב הזה.

אבוקסיס החמיא בסיום להישאם לאיוס החולה שהגיע לאיצטדיון לבקשת המאמן, נכלל בסגל ושיחק במחצית השניה. אחת הסיבות שהמאמן עבר לארבעה שחקני הגנה היא להעביר את לאיוס לאגף שמאל, תפקידו הטבעי. אלן אוז'בולט עדיין חלוד בעקבות הפציעה וההיעדרות ממרבית האימונים בשבועיים האחרונים, כאשר נראה כי הציוות של זיו מורגן כבלם יימשך גם בחיפה. רן בנימין, שחזר רק השבוע לאימונים מלאים, צפוי לקבל יותר דקות בחיפה, כאשר גם איהאב גנאים יחזור לסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אור בלוריאן, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
חמישה משחקים, אפס שערים. שחקני הפועל תל אביב מתוסכלים/דני מרון

זובאס הציל עבור האדומים נקודה. זאת נקודה חשובה שאסור לזלזל בה, כמו שאסור לזלזל בנקודה שצברה הקבוצה מול הפועל פתח תקוה בשבוע שעבר. בסופו של דבר מ.ס אשדוד נוצחה והיא בשבוע הבא בטרנר, הפער ממנה הוא 3 נקודות ואם תוחזר הנקודה בדיון בהרכב מורחב הוא יהפוך ל-4, ככה צריך להסתכל על זה בשלב הזה, הפועל תל אביב קבוצת תחתית שמשחקת כדורגל רע ולא מצליחה להבקיע חמישה משחקים ברציפות, בתקופה הזאת כל נקודה שמרחיקה אותה מהקו האדום זה בונוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully