וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו יונס: "תמיד יורדים עלינו ומשתלחים בנו, לא נותנים להתגונן"

יו"ר סכנין לא מבין את העליהום: "יכול להיות שחלק מהקהל לא שמע את ההמנון והמשיך לעודד. קרה אותו דבר במשחק בין הפועל ירושלים ונתניה"

צפו בתקרית: אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון, וממשיכים לעודד במופגן גם במהלך שירת "התקווה"/מערכת וואלה!

אחרי סערת שריקות הבוז בהמנון והקריאות המכוערות לעבר מנשה זלקה, בני סכנין מנסה להתגונן. היו"ר מוחמד אבו יונס התראיין הערב (ראשון) לתוכנית של רון קופמן ואריה מליניאק ב-103FM, והסביר מה לדעתו עמד מאחורי הדברים.

"ב־16 בינואר במשחק של הפועל ירושלים ומכבי נתניה, אוהדי אחת הקבוצות, בזמן ההמנון, המשיכו עם התופים. למה אנחנו צריכים להיות כל הזמן הבטן הרכה וכולם יכולים לרדת עלינו? יושבים באולפנים ומשתלחים בנו, ללא זכות להתגונן אפילו. צריכים לדבר על זה שקרה באותו מגרש, לפני חודש", טען אבו יונס.

לדבריו, במשחק אתמול "לא הונפו דגלים ולא שום דבר. יכול להיות שחלק מהקהל לא שמע את ההמנון והמשיך לעודד. אני מדבר על התקשורת שנוהגת איפה ואיפה. איך היא יורדת על סכנין כי אנחנו סכנין וקבוצות אחרות לא מתייחסים אליהן, על אותו דבר. למה תמיד כולם יורדים עלינו? כולם יושבים באולפנים? כולם משתלחים בנו ולקבוצות אחרות לא מתייחסים?"

אבו יונס סיכם: "אני לא צריך שמישהו יגן עליי, אני יודע להתגונן, אבל למה אני כל הזמן צריך להתנצל ולהתגונן ולהגיד 'לא אני'? למה אני צריך להיות כל הזמן הבטן הרכה של הכדורגל הישראלי? אני שלחתי לך סרטון עכשיו, אותו דבר במשחק אחר באותו מגרש, אז למה לזה אף אחד לא התייחס ולסכנין כולם מתייחסים? הגיע לשר לביטחון הפנים, לשר הספורט, למי עוד לא הגיע? בואו נחפש את הדברים שמחברים. יש מספיק דברים, בואו נחפש את הדברים שמחברים את כולנו ביחד".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully