וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תפתח בחקירה בעקבות ביזוי ההמנון ע"י אוהדי סכנין

10.3.2024 / 17:10

ביום שאחרי התקרית המכוערת במהלכה אוהדי הקבוצה התנהגו בגסות במהלך "התקווה" ואף קיללו במופגן את מנשה זלקה, המשטרה החליטה לפעול

צפו בתקרית: אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון, וממשיכים לעודד במופגן גם במהלך שירת "התקווה"/מערכת וואלה!

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון, הנחה היום (ראשון) לפתוח בחקירה לבדיקת נסיבות התקרית אמש (שבת) באצטדיון נתניה במהלכה אוהדי בני סכנין ביזו את ההמנון וקיללו במופגן את שחקן הפועל חדרה מנשה זלקה, בחשד לפגיעה בחוק הדגל, הסמל והמנון המדינה.

על פי הודעת המשטרה, "במהלך המשחק הועלה לרשת תיעוד המעלה חשד לקיומה של עבירה פלילית בעבירות האמורות ובהתאם הורה מפקד המחוז לפתוח בחקירת הנסיבות. בתום איסוף כלל הממצאים, לרבות אמצעי תיעוד ולאחריה גיבוש תשתית ראייתית ראשונית, יועברו החומרים לבחינת הפרקליטות כנדרש.

אוהדי סכנין עם דגלי פלסטין. אדריאן הרבשטיין
חשד לפלילים. אוהדי סכנין (למצולמים אין קשר לאירוע)/אדריאן הרבשטיין

הכל החל, כאמור, לפני שירת הפתיחה, כאשר באצטדיון נוגנה "התקווה", ואוהדי סכנין המשיכו לשיר ולעודד את הקבוצה שלהם במופגן, ובאופן מתריס.

אחר כך, כאשר זלקה נכנס כמחליף במחצית השנייה (דקה 63), אוהדי סכנין החלו לשיר נגדו - ושוב, גם זה נעשה בצורה מכוונת, כאשר אף שחקן אחר לא ספג קללות מיוחדות מאוהדי סכנין, ורק זלקה, לוחם צה"ל ששירת במילואים על גבול הצפון, ספג קריאות "אמא של זלקה *ונה" ושריקות בוז בכל נגיעה שלו בכדור.

בסופו של דבר הפועל חדרה ניצחה 0:1 את סכנין משער של אלעד מדמון בדקה ה-97. זלקה, באקט סמלי, חגג על הדשא כשהוא עטוף בדגל ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully