וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "כל העולם ראה שזה פנדל". דה בראונה לא אהב את החילוף

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 21:15

מנג'ר ליברפול זעם על הקיפוח ב-1:1 מול סיטי והתמוגג מהמשחק: "וואו, מדהים". צפו: הבלגי החליף דין ודברים עם מאמנו, שטען:"אהבתי את זה". ואן דייק התאכזב: "היינו ראויים לניצחון". כל התגובות והמספרים ממשחק העונה

צפו בתקציר: ליברפול ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-1:1 בקרב הגדול של אנגליה/ספורט1

משחק המשחקים של הפרמיירליג הבטיח וגם קיים הערב (ראשון), ובסופו של דבר המנצחת בין ליברפול ומנצ'סטר סיטי היא דווקא ארסנל, שנותרה בפסגה אחרי ה-1:1 באנפילד. התותחנים מובילים על ליברפול בזכות הפרש שערים, ורחוקים כעת נקודה מפפ גווארדיולה. ג'ון סטונס כבש ראשון (23) אחרי תרגיל קרן נפלא, אך אדרסון גרם לפנדל, נפצע וראה את אלכסיס מקאליסטר משווה (50) מהנקודה הלבנה. בכך נקטעו רצפי הניצחונות של שתי הקבוצות - האלופה נעצרה אחרי חמישה כאלה בכל המסגרות, יורגן קלופ אחרי שבעה כאלה בכל המסגרות, אף שקבוצתו היתה עדיפה בהרבה במחצית השנייה.

יורגן קלופ טען שקבוצתו היתה חייבת לקבל פנדל עמוק בתוך תוספת הזמן, כשז'רמי דוקו פגע בחזה של אלכסיס מקאליסטר - אולם השופט לא שרק. "זה פנדל 100 אחוז", אמר. "ימצאו לזה הסבר, אבל בכל מקום אחר במגרש זה פנדל 100 אחוז, וגם כרטיס צהוב. כל האנשים בעולם יודעים שזה פנדל. אם הכדור לא שם, דוקו הורג אותו".

על המשחק עצמו אמר: "מדהים. המחצית השנייה היתה הכי טובה שלנו מול סיטי. משחק כדורגל ענק. וואו. מבחינתי, הוכחנו היום בפעם הראשונה שאנחנו במקום בו אנחנו צריכים להיות. נילחם על האליפות ונראה לאן נגיע".

פנדל או לא פנדל?

באנגליה המשיכו להלל את קווין דה בראונה, שמספק משבוע לשבוע רגע קסם אחר רגע קסם. "זה היה פשוט גאונות טהורה שלו", אמר גארי נוויל על הקרן שסידרה את שער היתרון. "איך הוא ראה את הריצה את סטונס? זה משהו שהם עבדו עליו, דברים כאלה לא פשוט קורים. נתן אקה חסם את אלכסיס מקאליסטר, אבל הכדור של דה בראונה פשוט יפהפה".

אלא שבדקה ה-69 ירד דה בראונה לספסל לטובת מתאו קובאצ'יץ', בניסיון של גווארדיולה להתמודד עם השליטה המובהקת של ליברפול במרכז המגרש. "אם רוצים להבין עד כמה ליברפול דומיננטית, גווארדיולה מוכן להקריב את דה בראונה. הוא כועס, הוא ממש כועס", ניתח גארי נוויל, ואכן, הבלגי נראה מחליף דין ודברים עם פפ בדרכו לספסל, והשניים ניהלו שיחה צפופה גם דקות ארוכות אחרי החילוף. "זה חילוף מאוד מוזר", טען שחקן צ'לסי לשעבר פאט נווין. "ברנרדו סילבה צריך היה לרדת. גם התגובה של קווין מאוד לא שגרתית לחילוף".

קפטן ליברפול וירג'יל ואן דייק נשמע מאוכזב בסיום: "המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה מבחינתנו. הגבנו כמו שצריך והגענו להרבה הזדמנויות טובות, לצערי לא הצלחנו להשלים את המהפך והרגשות מעורבים. על סמך המחצית השנייה, הרגשנו שמגיע לנו לנצח".

ואן דייק אמר על מנצ'סטר סיטי: "הם כל כך מוצלחים בשנים האחרונות עם כל התארים שזכו בהם. כל המשחקים נגדם מאוד אינטנסיביים ומאוד קשים, יש להם איכות בכל עמדה על המגרש, בזכות זה הם זכו בטרבל בשנה שעברה. אני מכבד אותם, אבל המטרה שלנו הייתה לנצח. לא שתיקו זה רע, אבל היינו ראויים לניצחון".

פפ גווארדיולה ניתח את המשחק: "התחלנו מצוין, אבל ליברפול קבוצה מעולה. היו לה את הרגעים שלה, לנו היו את הרגעים שלנו. ניקח את הנקודה הזאת, היה משחק מהנה מאוד עבור הצופים".

על החילוף של קווין דה בראונה, שגרר תגובה נזעמת מהבלגי אמר גווארדיולה: "זה סימן טוב, אהבתי את זה. במשחק הבא הוא יוכל להוכיח את עצמו. אנחנו זקוקים לשחקן כמוהו. קובאצ'יץ' שחקן טוב בפני עצמו, אבל היינו מרוצים מקווין, זו לא בעיה. היחסים בינינו בסדר גמור".

ג'ון סטונס, כובש השער של מנצ'סטר סיטי, סיכם: "יצרנו הרבה מצבים בתחילת המשחק ויכולנו לכבוש שניים או שלושה שערים. בחדר ההלבשה הייתה תחושה של תסכול. מעכשיו זה משחק הוא כמו גמר עבורנו. ככה נתייחס לזלזה".

המספרים

  • היה זה שער הבכורה העונה של ג'ון סטונס, שמצא את הרשת לראשונה מאז אפריל 2023 (אז היה זה מול ארסנל, כך שהוא רגיל לכבוש במשחקים גדולים).
  • דה בראונה חתום העונה על 12 בישולים ב-14 משחקים בלבד. רק פסקל גרוס בישל יותר (13 ב-36 משחקים).
  • הגאון הבלגי מעורב ב-13 משחקים ב-12 הופעותיו ב-2024 - הכי הרבה מכל שחקני הפרמיירליג השנה.
  • במחצית הראשונה נתפס דרווין נונייס בנבדל ה-23 שלו העונה - יותר מכל שחקן פרמיירליג אחר.
  • נונייס נתפס בנבדל פעמיים כבר ב-20 הדקות הראשונות של המשחק. לשם השוואה, עד אותו רגע, ארלינג הולאנד נתפס בנבדל אחד בלבד כל העונה במסגרת הפרמיירליג.
  • אלכסיס מקאליסטר שנמצא בכושר מצוין אחראי לשבעה שערים (בכיבוש או בישול) בשבעת משחקיו האחרונים.
  • ליברפול קיבלה העונה שמונה פנדלים - יותר מכל קבוצת פרמיירליג אחרת.
  • אדרסון הציל את שני הפנדלים הראשונה שנבעטו לעברו בפרמיירליג. מאז, ב-22 הפעמים הבאות, הוא ספג 21 פעמים.
  • הפעם האחרונה שסיטי כבשה ראשונה ולא ניצחה משחק ליגה היתה בינואר 2023, נגד מנצ'סטר יונייטד. מאז חלפו כבר 34 משחקים רצופים.

עוד בוואלה!

מי תניף בסיום? זה מה שנשאר לארסנל, ליברפול ומנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה

במחזור הליגה הבא, אחרי הפגרה, תארח ליברפול את ברייטון, בעוד סיטי תפגוש לקרב ענק נוסף את ארסנל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully