וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה נפרד מאמבפה, על רקע המתיחות: גם אחיו צפוי לעזוב

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 17:08

מאמן פריז סן ז'רמן מקווה להיפרד ברוח טובה: "מאחל לו רק טוב". בינתיים היחסים בין המועדון למשפחה עלו על שרטון: "מנסים לפגוע בתדמית של קיליאן"

תיקתקנו, 8.3/ספורט1

קיליאן אמבפה ופריז סן ז'רמן ממשיכים במסלול ההתנגשות על רקע העזיבה שבדרך. היום (ראשון) כוכב פ.ס.ז' סופסל פעם נוספת, ואמבפה שנכנס בדקה ה-73 לא מנע מקבוצתו עם איבוד נקודות עם 2:2 מול ריימס. פ.ס.ז' רשמה למעשה תיקו שלישי רצוף, ואמבפה שלא השלים משחק מלא כבר למעלה מחודש, נראה שוב חסר חשק ואנרגיות.

לואיס אנריקה שמנסה להכין את פ.ס.ז' לעידן החדש ללא אמבפה וממעט להשתמש בו לאחרונה, גם על רקע הפער הגדול בפסגת הליגה הצרפתית, כבר מתחיל להיפרד ממנו. אחרי המשחק, מאמן פריז סן ז'רמן אמר: "אני יכול רק לאחל לקיליאן אמבפה את הטוב ביותר, את כל ההצלחה שבעולם בהמשך. הוא שחקן טוב מאוד אבל אדם אפילו טוב יותר, ואני מאחל לו רק טוב".

אבל למרות הניסיון של המאמן לשדר עסקים כרגיל, בצרפת משוכנעים שמערכת היחסים בין אמבפה לקבוצה נמצאים בשפל חדש. לפי "ל'אקיפ", גם איתן אמבפה בן ה-17, אחיו של קיליאן, צפוי לעזוב בקיץ למרות שסומן כאחד משחקני העתיד של המועדון.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. Franco Arland, GettyImages
רעשי רקע אינסופיים. אמבפה, היום/GettyImages, Franco Arland

"מערכת היחסים בין פ.ס.ז' למשפחת אמבפה ירודה מאוד. יש מתיחות משמעותית, בעיקר עם האמא, שמאשימה את המועדון בניסיון לפגוע בתדמית של קיליאן. כמובן שזה ישפיע על קבלת ההחלטות בנוגע לעתידו של איתן אמבפה", אמר גורם במועדון ל"ל'אקיפ", והוסיף: "איתן בחור נהדר שעושה התקדמות מרשימה, אבל ספק רב אם ילבש את מדי הקבוצה בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully