וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביזוי ההמנון? הסאונד היה נמוך. הקללות לזלקה? לא קשורות לשירותו הצבאי"

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 13:26

בסכנין הגיבו לפרשת ביזוי ההמנון ("האוהדים טוענים שהסיטואציה לא היתה ברורה ולא נהוג להשמיע את ההמנון") ולהתנהגות האוהדים כלפי קפטן חדרה: "ב-2021 הוא העלה סטורי שבו הביע עמדה בנושאי דת ופוליטיקה ויצר אווירה לא נעימה". בחדרה הגיבו: "מוסיפים חטא על פשע"

צפו בתקרית: אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון, וממשיכים לעודד במופגן גם במהלך שירת "התקווה"/מערכת וואלה!

בבני סכנין הבינו אתמול (שבת) שכל סיפור ביזוי ההמנון ושריקות הבוז למנשה זלקה הביאו לעליהום גדול על הקבוצה. במועדון נלחצו והסבירו כי "זה לא היה כל הקהל שלנו, אולי 20 איש. זה לא מצדיק אבל גם קל לעשות עלינו לינץ' בתקופה הזאת, אנחנו מועדון של דו קיום עם יהודים בצוות המקצועי ועל הדשא וככה זה יישאר".

לאחר שהרוחות קצת נרגעו, בסכנין גיבשו הודעה רשמית ארוכה שבה הם ניסו לרכך את ביזוי ההמנון ואת היחס העוין למנשה זלקה. "מועדון בני סכנין הינו חלק מכלל החלקים אשר מרכיבים את הספורט הישראלי בפרט והחברה הישראלית בכלל", נכתב, "המועדון חי וחווה את כל מה שעבר ועובר על המדינה והחברה ורוחו כרוח כלל החברה הישראלית".

מנשה זלקה קפטן הפועל חדרה עם האוהדים. שלומי גבאי
הסטורי של זלקה גרם ליחס העויין מצד אוהדי סכנין?/שלומי גבאי

לגבי ביזוי ההמנון: "לאחר בירור, חלק מהאוהדים שרו בקריאות עידוד ותופפו בתנופה גבוהה עם עליית השחקנים על כר הדשא. הם המשיכו לשיר ולתופף באותו הקצב גם בעת השמעת ההמנון, רובם המוחלט טוענים שהסיטואציה לא היתה ברורה כי אין נהוג להשמיע את ההמנון במשחקים מול חדרה. יש לציין נקודה חשובה - הקול של הרמקול היה נמוך והתוכן לא היה ברור".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מוחמד אבו יונס, בני סכנין. מאור אלקסלסי
"הקול של המיקרופון היה נמוך". אבו יונס/מאור אלקסלסי

לגבי שריקות הבוז והקללות לזלקה, תירצו בסכנין: "בחודש מרץ 2021 השחקן העלה סטורי בו הביע עמדה בנושאים אשר קשורים להר הבית ובו הוא הכניס את עצמו לנושאי דת ופוליטיקה. היו התכתבויות בינו לבין אוהדים עם תוכן הקשור לסטורי שלו. הסטורי אשר העלה, יצר אווירה לא נעימה בין השחקן לבין אוהדים מוסלמים ואוהדים מהחברה הערבית".

"במשחק מול חדרה בנתניה בשנה שעברה, בדקה 60 ברגע שהשחקן הוחלף, היו קריאות בוז מצד הקהל של סכנין כלפי השחקן גם על רקע "הסטורי" שהוא העלה וגם כתגובה להתגרותו בהם במשך התנהלות המשחק, כולל תנועה מגונה ויריקה מהצד שלו לעבר קהל סכנין (לטענתם). וזאת כאמור באותו משחק בעונה שעברה. אירועי אתמול בעניין הקפטן זלקה אין להם ואין בהם שום התייחסות או אמירה כל שהיא לשירותו הצבאי והם אך ורק על רקע דברים שקשורים בעברו של השחקן עם אוהדי סכנין ( הדברים הוסברו בשורות הקודמות). חשוב לציין שאין בכך לגיטימציה לקהל לקלל שחקן על רקע דברים שהם מעבר לספורט". .

גורמים בהפועל חדרה התייחסו להודעה של סכנין ואמרו: "חבל מאוד שהנהלת סכנין, שבאמת עשתה אתמול מאמצים להשתיק את הקהל ברגעים המבזים, מעדיפה לנסות להצדיק את רגעי הבושה הגדולים במקום לגנות באופן חד וחלק את מה שעשו אוהדי הקבוצה שלהם אתמול. ההודעה שלהם היא בבחינת הוספת חטא על פשע".

יש לציין כי אתמול, הנהלת חדרה וזלקה עצמו הבהירו שאין להם טענות להנהלת סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully