וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין נלחצו מביזוי ההמנון: "קל לעשות עלינו לינץ' בתקופה הזו"

10.3.2024 / 7:34

במועדון הבינו שהתנהגות אוהדי סכנין והקללות לזלקה לא יעברו בשתיקה ומתכננים להגיב בצורה מסודרת. אחד השחקנים הערבים של הקבוצה: "הקהל גרם לשחקנים היהודים אצלנו להרגיש רע"

צפו בתקרית: אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון, וממשיכים לעודד במופגן גם במהלך שירת "התקווה"/מערכת וואלה!

בבני סכנין הבינו אתמול (שבת) שכל סיפור ביזוי ההמנון ושריקות הבוז למנשה זלקה הביאו לעליהום גדול על הקבוצה ואמורים היום להגיב באופן מסודר בנושא. במועדון נלחצו והסבירו כי "זה לא היה כל הקהל שלנו, אולי 20 איש. זה לא מצדיק אבל גם קל לעשות עלינו לינץ' בתקופה הזאת, אנחנו מועדון של דו קיום עם יהודים בצוות המקצועי ועל הדשא וככה זה יישאר".

בנוגע לדו קיום, במועדון העדיפו שלא לדבר על האירועים בסיום, גם בשל אי נעימות מאנשי הצוות והשחקנים היהודים בקבוצה, כאשר דווקא אחד משחקניה הערבים של הקבוצה אמר: "אסור לקהל היה לעשות את זה, כמו שאנחנו לא רוצים להרגיש רע במשחקים שפועלים בגזענות נגדנו, הקהל גרם לשחקנים היהודים אצלנו להרגיש רע, אסור שפוליטיקה תהיה חלק מהכדורגל".

סלובודן דראפיץ' מאמן בני סכנין. שלומי גבאי
העדיף שלא לדבר על הנושא. דראפיץ'/שלומי גבאי

סלובודן דראפיץ' העדיף שלא לדבר עם אנשי הקבוצה על הנושא בסיום, אך במועדון אמרו: "הוא נראה מאוד מאוכזב ומתוסכל מהאירוע, השקט שלו אמר הרבה". הקבוצה נמצאת משחק אחד מעלייה לפלייאוף העליון ובמועדון מקווים כי האירועים לא ישפיעו על המגרש ובבית הדין.

בכלל, במועדון מקווים כי הקבוצה לא תועמד לדין על האירועים אך מבינים כי האווירה הציבורית כנגד האירוע היא קשה מאוד, ואמרו כי: "כשרואים את התגובה של איתמר בן גביר מבינים לאן אנשים רוצים לקחת את זה, נגיב איפה שצריך, גם אם נגיע לבית הדין. יש דברים שאין לנו שליטה עליהם בדיוק כמו לקבוצות אחרות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מוחמד אבו יונס, בני סכנין. מאור אלקסלסי
יגיב בהמשך היום על התקרית. אבו יונס/מאור אלקסלסי

חסן חילו, שספג צהוב תשיעי ולא יוכל לשחק במחזור הסיום, מחזיק בהצעה מיפן בשכר של 400 אלף יורו לעונה, כאשר היפנים מציעים לסכנין כ-250 אלף יורו עבור שיחרורו המיידי. מוחמד אבו יונס הבטיח כי ייתן את תשובתו הסופית היום, אך נראה שהמועדון לא ימנע מהשחקן את המעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully