וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרה המומים מאוהדי סכנין: "בושה וחרפה. הם קיבלו את העונש"

לצד השמחה הגדולה מהניצחון, במועדון זעמו על כך שהיריבה ביזתה את ההמנון ואוהדיה קיללו את מנשה זלקה. שחקן: "לקלל את זלקה? הוא נלחם והגן גם על אוהדי סכנין, שהיו צריכים לקבל אותו עם בקלוואות ופרחים"

צפו בתקרית: אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון, וממשיכים לעודד במופגן גם במהלך שירת "התקווה"/מערכת וואלה!

הפועל חדרה השיגה אמש ניצחון דרמטי וסופר חשוב, לאחר שגברה על בני סכנין 0:1, משער ניצחון של אלעד מדמון עמוק בתוספת הזמן. אנשי חדרה חגגו את הניצחון שהעלה אותם אל מעל הקו האדום, גם על כר הדשא וגם במשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה, כאשר לכולם במועדון ברור שמבחינתם הפלייאוף התחתון התחיל אתמול.

למרות השמחה הגדולה, גם אחרי שריקת הסיום התקשו אנשי חדרה להירגע משני אירועים חריגים ומבישים שהתרחשו במהלך המשחק, לאחר שאוהדי סכנין ביזו תחילה את טקס נגינת ההמנון ומאוחר יותר גם שרקו בוז וקיללו את קפטן חדרה, מנשה זלקה, שנכנס כמחליף במחצית השנייה. זלקה ספג קללות ונאצות מאוהדי סכנין שגם שרקו לו בוז בכל פעם שנגע בכדור. המילה קארמה, נאמרה לא מעט פעמים אצל אנשי הפועל חדרה, ששמחו מאוד על שער הניצחון של מדמון, על סף שריקת הסיום.

מנשה זלקה קפטן הפועל חדרה עם האוהדים. שלומי גבאי
חגג אחרי המשחק. מנשה זלקה עם האוהדים/שלומי גבאי

"זה פשוט היה בזיון", אמר גורם בחדרה בסיום המשחק. "לבזות את ההמנון שלנו זה דבר כואב, מביש ומחליא. אוהדי סכנין לא צריכים לשיר את ההמנון, אבל לבזות אותו ככה, בצורה מחפירה, ועוד במשחק כדורגל שנערך בישראל? איפה נשמע דבר כזה. אם קהל של קבוצה מחו"ל היה מבזה ככה את ההמנון שלנו במשחק באירופה, היינו אומרים על הקהל הזה שהוא אנטישמי ומגעיל".

שחקן בחדרה התייחס לביזוי נגינת ההמנון ואמר: "ההתנהגות של אוהדי סכנין היא בושה וחרפה, אבל הם קיבלו את העונש שלהם בדקה ה-97. אין תגובה יותר מתוקה וראויה משער ניצחון כזה. נקווה שבהתאחדות ובמנהלת ייתנו את הדעת על המעשה המכוער שראינו כאן הערב".

על השריקות והבוז כלפי חברו מנשה זלקה הוסיף השחקן: "לקלל את מנשה זלקה? השתגעתם לגמרי? הבנאדם היה ארבעה חודשים במילואים, על מדים, נלחם יחד עם חברים שלו סיכן את חייו כדי להגן על מדינת ישראל, עליי, עליך וגם על אוהדי סכנין ששרקו לו בוז. במקום לשרוק לו בוז, היו צריכים לקבל אותו עם בקלוואות ופרחים".

עוד בוואלה!

תקרית חמורה: אוהדי סכנין ביזו את ההמנון, וקיללו במופגן את זלקה

לכתבה המלאה
אלעד מדמון, חיים סילבס, מנשה זלקה אנשי הפועל חדרה עם דגל ישראל. שלומי גבאי
ענה לאוהדי סכנין עם שער ניצחון. מדמון חוגג עם זלקה וסילבס/שלומי גבאי

והיה כמובן גם צד מקצועי ושלוש נקודות יקרות, שהושגו אחרי הניצחון הדרמטי. המאמן חיים סילבס, שרשם נצחון שלישי בחמשת המשחקים האחרונים ובסך הכל 10 נקודות מתוך 15 אפשריות, שוב קיבל מחמאות מאנשי המועדון, גם על הרכש הטוב שנעשה בחלון בינואר ובמיוחד על כך שחדרה הפכה שוב לקבוצה תחרותית, שאינה נופלת מהיריבות שלה בשום משחק, קבוצה שממעטת לספוג וכזאת שיודעת גם להכריע משחקים. גם השוער אוהד לויטה, שחזר להרכב הפותח מאז חילופי המאמנים בקבוצה, קיבל המון מחמאות בסיום, בעיקר על הפנדל אותו הדף, במצב קריטי של 0:0.

"זה לא היה משחק גדול שלנו", הודה גורם במועדון, "אבל קבוצה שנלחמת על החיים שלה, צריכה לדעת לנצח גם משחקים כאלה, בשיניים, עם הרבה אופי ונחישות, בכל דרך אפשרית. אנחנו לא צריכים מחמאות, אנחנו צריכים נקודות כדי להישאר בליגה ואת זה השגנו".

seperator

בחדרה הלך לעולמו חבר מועצת העיר ב-20 שנה האחרונות עו"ד טל אליהו והוא בן 54 בלבד.
בבחירות האחרונות התמודד לראשות העיר וזכה ב-17% מקולות הבוחרים ומפלגתו זכתה במושב אחד במועצת העיר. בעבר כיהן כסגן ראש העיר 7 שנים (2013-2020). שיחק שנים רבות כדורגל לרוב במועדון הפועל חדרה ובקבוצות האיזור. לאחר פרישתו אף כיהן כיו"ר מועדון הפועל חדרה בליגות הנמוכות. הלילה מעט לאחר חצות נמצא מוטל בביתו ללא רוח חיים וההערכה היא כי לקה בליבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully