וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: הנרי אדו יהיה בסגל מכבי ת"א לבית"ר

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 6:37

הגנאי התאושש מהפציעה, רובי קין בחר להכליל אותו בסגל במקום יונתן כהן שלא יתלבש. גם אבישי כהן יחזור, התלבטות בנוגע לסבוריט, המנהל הטכני דומיניק פרייס נסע לגאנה למעקב אחר צעירים

תקציר: אולימפיאקוס - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

לראשונה מאז שהגיע למכבי תל אביב, יתלבש הערב (ראשון) הנרי אדו ויהיה בסגל הקבוצה למשחק החוץ בטדי מול בית"ר ירושלים (20:30). המאמן רובי קין בחר להכליל את אדו הערב במקום יונתן כהן שלא יתלבש. שחקן הכנף הצעיר שהגיע מז'ילינה, כבר היה אמור לשחק בגביע המדינה מול מכבי יפו, אבל פציעה קלה מנעה ממנו לערוך הופעת בכורה בקבוצה. אדו הגנאי מציג יכולת גבוהה באימונים ובמכבי תל אביב מעריכים שייהנו ממנו בשנים הקרובות.

שחקן מכבי תל אביב הנרי אדו. אריאל שלום
מציג יכולת גבוהה באימונים. אדו/אריאל שלום

שינוי נוסף שיעשה קין הוא שובו של אבישי כהן לסגל, אחרי שנעדר ממשחק הליגה האחרון לפני שבוע מול מכבי פתח תקוה בשל ריצוי עונש של צבירת חמישה כרטיסים צהובים. כהן יתלבש ויהיה בסגל במקום קיקו בונדוסו, שלא זומן למשחק הערב.

קין לא חשף אתמול באימון המסכם מה הוא עומד לשנות בהרכב ביחס לזה שפתח ביוון מול אולימפיאקוס, אבל אחת ההתלבטויות של המאמן היא בין אנריק סבוריט, שפתח ביוון והיה מצוין, לבין מתן בלטקסה שפתח מול מכבי פתח תקוה במחזור הקודם.

עוד בוואלה!

לקראת המשחק: יצחקי הזהיר מהמעברים, קין ישמור על מרבית ההרכב, מלדה חזר להתאמן

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, אנריק סבוריט. אריאל שלום
יקבל מנוחה לפני הגומלין מול אולימפיאקוס? סבוריט/אריאל שלום

המנהל הטכני של מכבי תל אביב דומיניק פרייס יעדר מהמשחק הערב בירושלים אחרי שטס מיוון לאקרה שבגאנה כדי לעקוב אחר שחקנים צעירים באליפות אפריקה עד גיל 20 שנערכת בגאנה.

  • עוד באותו נושא:
  • הנרי אדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully