וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי הזהיר מהמעברים, קין ישמור על מרבית ההרכב, מלדה חזר להתאמן

9.3.2024 / 18:27

בית"ר ירושלים תארח את מכבי תל אביב (א', 20:30) ופריידי עשוי לפתוח. מאמן מכבי תל אביב לא צפוי לערוך יותר משני שינויים אחרי אולימפיאקוס, אך יבדוק עם שחקניו מי זקוק למנוחה. לוקאסן ושלמה לא צפויים להיות בסגל

מחזור 25הסתיים10/03/2024
בית"ר ירושלים
    0
    • (45, פנדל) ביטון
    מכבי תל אביב
    תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

    בית"ר ירושלים

    בית"ר ירושלים תארח מחר (ראשון, 20:30) את מכבי תל אביב בתקווה להתחיל לברוח מהתחתית. המאמן החדש ברק יצחקי עדיין ללא ניצחון או שער זכות, אך שואב אופטימיות מהיכולת הטובה של הקבוצה בהפסד 1:0 להפועל באר שבע בטרנר.

    על פי ההכנה הטקטית, גם מחר בית"ר תמשיך ללחוץ גבוה אך בהתאמה, כאשר משחק המעבר של מכבי תל אביב בשני המשחקים האחרונים נגד מכבי פתח תקוה ואולימפיאקוס עמדו במרכז השיחה. הצוות הסביר: "לא יהיה מקום לטעויות, אנחנו משחקים כדי לשלוט ולנצח, אבל כולם מתנפלים אחרי איבוד וכולם עוזרים, מכבי בכושר שיא ומענישה".

    בנוגע להרכב ייתכנו שינוי או שניים. בחלקים מהתרגול פרד פריידיי תופקד בחוד על חשבונו של נהוראי דבוש. טימו מוזי לא תורגל בשל החזרה מפציעה וניקה חורחלי צפוי לפתוח, אך ייתכן שההחלטה תשתנה.

    פרד פריידיי, חלוץ בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
    פריידיי תורגל לסירוגין/מאור אלקסלסי

    מכבי תל אביב

    הקבוצה של רובי קין קיימה לפנות ערב את האימון הראשון שלה מאז הניצחון הגדול על אולימפיאקוס, וזה היה גם האימון המסכם לקראת המפגש עם בית"ר ירושלים מחר (ראשון, 20:30). המאמן אבחן שהקבוצה זקוקה למנוחה אחרי המאמץ באתונה והחליט לתת לשחקנים לנוח אתמול עם החזרה לישראל, ולוותר על האימון שתוכנן לצהריים בקרית שלום.

    קין יצטרך להחליט האם לעשות שינויים ב-11 שפתחו בפיראוס ועד כמה לבצע רוטציה. ייתכן שההחלטה תתקבל רק מחר ולא בסיום האימון הערב, ובכל מקרה האירי צפוי לקיים שיחות עם השחקנים כדי להבין מהם מי זקוק למנוחה ומי מרגיש מספיק רענן כדי לפתוח בהרכב גם מול בית"ר ירושלים. ההערכה אצל השחקנים היא שקין יערוך מקסימום שני שינויים ואולי אף פחות, כך שמרבית השחקנים שפתחו שלשום יעלו גם מחר בהרכב.

    מעבר להתחשבות בכך שרק שלשום שיחקה הקבוצה באינטנסיביות גבוהה, קין צריך גם לקחת בחשבון שיש לו גומלין ביום חמישי בסרביה (22:00, ספורט2) ומכאן שעין אחת תפזול בכל זאת למשחק החשוב בבאצ'קה טופולה, שאחריו יכולה מכבי תל אביב לרשום הישג חסר תקדים למועדון ולהעפיל לרבע גמר מפעל אירופי.

    קרוב לוודאי שאם קין יעשה שינויים, הם יהיו באגפים, בעמדות המגנים או בכנפיים, כאשר תמיד קיימת גם האפשרות שהוא ייתן לערן זהבי לנוח בתחילת המשחק ויעלה עם דור תורג'מן בהרכב. באשר לפצועים: יונס מלדה חזר להתאמן אך עדיין בספק לסגל מחר וגם שרן ייני קרוב לחזרה לאימונים מלאים. דריק לוקאסן ורז שלמה התאמנו, אבל לא צפויים להיות בסגל.

    5,500 אוהדי מכבי תל אביב רכשו כרטיסים ליציע הדרומי בטדי ובמועדון מעריכים שילוו אותם בסופו של דבר 7,000 אוהדים.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

    בשיתוף סאנופי
    רובי קין מאמן מכבי תל אביב. רויטרס
    אחרי יום מנוחה, מכבי תל אביב צפויה להמשיך במלוא האינטנסיביות. רובי קין/רויטרס

    טריוויה

    * המאזן עד כה ב-135 מפגשים בין הקבוצות בליגה הבכירה: 38:58 למכבי תל אביב בניצחונות, ועוד 39 תוצאות תיקו.

    * בית"ר ירושלים אמנם ניצחה 1:3 בחצי גמר הגביע בעונה שעברה, אבל במסגרת ליגת העל לא גברה על מכבי תל אביב מאז ה-2:3 הביתי באפריל 2018. ב-14 משחקי הליגה מאז נרשמו 10 ניצחונות של מכבי תל אביב ועוד ארבע תוצאות תיקו (שלוש מהן היו 0:0).

    * במקרה היחיד עד היום שבו אירחה בית"ר את מכבי תל אביב במחזור ה-25, היא גם ניצחה. זה קרה בעונת 2014/15, אז המשחק היה בכלל בחיפה (עונש רדיוס) ועומר אצילי קבע 0:1. ברק יצחקי ישב אז על ספסל המפסידה ולא שותף, בעוד ערן זהבי פתח ובסיום העונה הם חגגו יחד טרבל. אופיר קריאף שותף כמחליף מנגד.

    * יצחקי מחכה לשער וניצחון ראשון כמאמן בית"ר, אחרי תיקו והפסד בשני משחקיו הראשונים. כמאמן הזמני של מכבי תל אביב לפני שתי עונות, ניצח את הירושלמים 1:2. בימיו כשחקן בית"ר, היו לו שבעה שערים ושמונה ניצחונות ב-15 משחקים מול מכבי תל אביב.

    * בית"ר ללא ניצחון בששת המחזורים האחרונים ועם שער בודד בארבעת האחרונים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוראל גרינפלד
    אצטדיון: טדי
    קהל: 17713

    משחקי המחזור ה-25:

    שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - מכבי פתח תקוה (ספורט2)
    שבת, 17:30: הפועל חדרה - בני סכנין
    שבת, 18:30: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה
    שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)

    ראשון, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה (ספורט4)
    ראשון, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב

    שני, 20:00: הפועל חיפה - הפועל באר שבע (ספורט1)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully