וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי: "ניראון השאיר אותנו במשחק". השוער: "ידענו שהנקודות יגיעו"

עודכן לאחרונה: 9.3.2024 / 22:24

מאמן מכבי נתניה חגג את ה-0:2 החשוב על אשדוד: "שמח שאני כאן, זה משחרר לחץ". כנעאן: "כשאתה לא מבקיע, אתה סופג. תחושות קשות". נעצר אוהד שהדליק אבוקות

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה 2:0/ספורט1

מכבי נתניה קטעה הערב (שבת) רצף של שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, כשרשמה 0:2 חשוב מאוד על מ.ס. אשדוד בחוץ. בכך שמרה על סיכוי קטן להגיע לפלייאוף העליון, כשבר כהן (60) ומקסים פלקושצ'נקו (65) כבשו, אחרי מחצית ראשונה מצוינת של המארחת שנעצרה שוב ושוב אצל עומר ניראון.

גיא צרפתי סיכם ואמר: "זה ניצחון חשוב מאוד, ומשחק הפוך מכל המשחקים שלנו לאחרונה - במחצית הראשונה לא היינו טובים, הרגליים היו כבדות מהגביע. לא התרגשנו, הסברתי לשחקנים שבחצי השני נעשה חילופים שיקלו עלינו את המשחק. אני שמח ששיחקנו בצורה בוגרת וכבשנו את המצבים אליהם הגענו. אשדוד היו הרבה יותר טובים מאיתנו בהתחלה, ועומר ניראון השאיר אותנו במשחק. שוער זה תפקיד קצה - כשאתה מצוין אתה אחראי על הניצחון וכשאתה מקבל גול זה עליך. אני שמח שהוא עשה עבודה טובה והוא צריך עוד להתקדם".

על סיכויי הפלייאוף העליון אמר: "אני לא יודע, כרגע אני רוצה לשמוח עם השחקנים והקהל שהגיע לפה. עם האנרגיות האלה נמשיך להמשך השבוע. הקהל סבל הרבה זמן, זה מגיע לו. התצוגה שהם נתנו בגביע מבחינת אנרגיות והתלהבות - זה משהו שכל קבוצה רוצה שהקהל שלה יראה. מגיע להם הכל. זה משחרר לחץ, אבל מאמן כדורגל לא יכול לדלג על תקופות לא טובות וכשלונות תוך כדי עונה. אני שמח שאני במכבי נתניה, כי יש כאן בעלים והנהלה מצוינת שנותנים שקט וסגל שחקנים מצוין".

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
שש נקודות מהקו האדום. שחקני נתניה/ברני ארדוב

איש המשחק של עומר ניראון הוסיף: "הרגשתי פנטסטי, בסוף הייתי צריך לעשות את המוטל עלי, זה מה שמצופה ממני. אנחנו מרוצים מאוד וממשיכים קדימה. גיא נותן לנו המון שקט ואנחנו מנסים להחזיר לו במגרש. ידענו שכשנתעלה, גם הנקודות יגיעו".

מנגד, אמר אלי לוי: "בכדורגל צריך להבקיע. הגענו למספיק מצבים, אבל לא השכלנו להבקיע. בחצי הראשון היה די ברור מי הקבוצה הטובה יותר, אבל צריך לשחק 90 דקות. ספגנו שערים ולא הצלחנו להגיב, וזה חבל. נחפש את הנקודות במשחקים הבאים. כל הכבוד לשחקנים על המאמץ".

מוחמד כנעאן הוסיף: "אכזבה גדולה, לא ניצלנו את ההזדמנויות וככה זה כדורגל - כשאתה לא מבקיע, אתה סופג. נתניה ניצלו את המצבים שלהם, לצערי. תחושות לא פשוטות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אוהדי מכבי נתניה חוגגים עם עומר ניראון. ברני ארדוב
איש המשחק ניראון חוגג עם האוהדים/ברני ארדוב
שחקן מ.ס. אשדוד מוחמד כנעאן. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. כנעאן/ברני ארדוב

משטרת אשדוד עצרה לאחר המשחק גבר בשנות ה-30 לחייו "בחשד להפרת סדר וסיכון שלומם ובטחונם של קהל הצופים", לאחר שהדליק אבוקות ונמלט מהמקום. החשוד, תושב קרית מוצקין, נעצר ונלקח לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully