וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "ביום שני אגיד לכם מה למדתי על הקבוצה שלי"

9.3.2024 / 17:30

מאמן מכבי תל אביב רוצה לראות המשכיות אחרי ה-1:4 על אולימפיאקוס גם מול בית"ר (א', 20:30). המסר למחליפים, מצבו של מילסון, מדוע ביטל אימון ומה דעתו על בית הדין?

תקציר: אולימפיאקוס - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

למכבי תל אביב לא היה יותר מדי זמן לחגוג את הניצחון המרשים 1:4 על אולימפיאקוס בשמינית גמר הקונפרנס ליג. לפני הגומלין בסרביה שיוכל לשלוח אותה לרבע גמר אירופי ראשון בתולדותיה, המוליכה חוזרת להתמקד בליגת העל ותנסה להמשיך במומנטום הנהדר שלה גם באצטדיון טדי מול בית"ר ירושלים (ראשון, 20:30).

המאמן רובי קין, שצפוי לשמור על מרבית ההרכב שלו, נשאל במסיבת העיתונאים מה למד על הקבוצה שלו אחרי המשחק ביוון, והשיב: "אגיד לכם ביום שני מה למדתי". על האמונה שלו בניצחון ביוון: "אני תמיד אומר שצריך להאמין וזה מה שאני אומר לשחקנים לפני כל משחק - תמיד להאמין שאפשר לנצח את מי שמולנו. כשחקן, תמיד האמנתי שאני יכול להשיג יותר מהיריב שלי. גם אם אתה השחקן הכי טוב בעולם או לא, זו המנטליות שצריכה להיות. אם תאמין שאפשר להשיג משהו, אתה גם תשיג אותו. הייתה הופעה טובה, אנחנו מסוגלים לנצח הרבה משחקים כשאנחנו עושים את הדברים נכון".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
לא מתלונן על הלו"ז, לא מתרגש מבין הדין. רובי קין/מאור אלקסלסי

על ביטול האימון בשישי: "זו הייתה החלטה שלי. היה מסע ארוך למרות שזו לא טיסה ארוכה והרגשתי שהשחקנים צריכים יום רגוע יותר, מסאז', טיפולים, כי אלה שלא שיחקו כבר התאמנו ביום חמישי אחרי המשחק. חשבתי ביום שישי אחרי 5-6 שעות בשדות התעופה השונים שעדיף לא לערוך אימון. היו לנו הרבה פציעות העונה, אז החלטנו יחד עם הצוות וההרופאים שעדיף שתהיה מנוחה".

על הלוח הצפוף והעובדה שיש משחק ליגה ביום ראשון: "זה מה שזה, אני לא מתלונן. לא התלוננתי פעם אחת העונה. יש לנו סגל, יש לנו מספיק שחקנים, אולי מי שלא שיחק יקבל הזדמנות. יש לנו סגל שלם כדי שיהיו מספיק חבר'ה בריאים למשחק הבא. כשחקן אתה רוצה כמובן להמשיך לשחק כל הזמן, בטח אחרי ניצחונות. אתה רוצה לשמור על המומנטום שלך בהרכב. כשהייתי שחקן הייתי רגיל לכך, ליגה ואז ליגת האלופות או גביע אופ"א ואז משחקי גביע באנגליה. זה היה נורמלי עבורנו".

באשר למצבם של דריק לוקאסן ומילסון: "דריק יתאמן קצת היום, אבל לא יהיה מוכן למשחק מול בית"ר. הוא מתקרב לחזרה. מילסון? לכל שחקן יש פה משהו על הרגל או היד, חבישה כלשהי, אז אני לא מתרגש. אין לו משהו רציני".

לקראת בית"ר: "ראינו בליגה הזאת שקבוצות מסוימות עושות לנו חיים קשים, אין משחקים קלים כאן. אני אף פעם לא הולך למשחק וחושב שהוא יהיה קל עבורי. אני מאמין שגם השחקנים שלי לא מתנהגים או חושבים ככה".

על בית הדין: "מה אני יכול לעשות? זה לא בשליטתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully