וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיורנטינה ספגה 2:2 מרומא בדקה ה-95, מילאן במקום השני על חשבון יובנטוס

אחרי ה-3:4 בתוספת הזמן מול מכבי חיפה, הסגולים ספגו שוויון דרמטי בבית. 0:1 לרוסונרי על אמפולי, 2:2 ליובה מול אטאלנטה

תקציר ניצחונה של מילאן 0:1 על אמפולי/ספורט1

ארבעה משחקים נערכו הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-28 בסרייה A, כאשר בין צמד מפגשי הקונפרנס ליג מול מכבי חיפה, פיורנטינה פגשה את הצד הפחות נעים של תוספת הזמן עם ספיגת 2:2 דרמטי בבית מול רומא. יובנטוס סיימה ב-2:2 מול אטאלנטה, מילאן עקפה אותה ועלתה למקום השני עם 0:1 על אמפולי, ובתחתית ורונה ניצחה 0:1 בחוץ את לצ'ה.

יובנטוס - אטאלנטה 2:2

ההפסד בנאפולי הבהיר גם לאחרון אוהדי יובנטוס שעוד האמין, שאליפות כבר לא תהיה העונה. הפיגור מאינטר גדול וכל שנותר לביאנקונרי זה לשמור על המקום השני - משימה שגם כן נראית לפתע לא כל כך מובטחת. מסימיליאנו אלגרי שחסר את מלך שעריו דושאן ולאחוביץ' המוצהב וגם את אדריאן ראביו וקרלוס אלקראס ראה את טון קופמיינרס כובש ראשון (35). אנדראה קמביאסו איזן (66), ארקדיוש מיליק הפך (70), אך קופמיינרס השלים צמד (75) ועל כן הגברת הזקנה ירדה למקום השלישי בתום המחזור. אטאלנטה רחוקה ארבע נקודות מבולוניה הרביעית.

שחקן יובנטוס מנואל לוקאטלי. Valerio Pennicino, GettyImages
איבוד נקודות כואב. לוקאטלי/GettyImages, Valerio Pennicino

מילאן - אמפולי 0:1

בין צמד משחקי שמינית גמר הליגה האירופית (2:4 ביתי על סלביה פראג לפני הגומלין בצ'כיה), הרוסונרי עשו את המינימום ההכרחי בליגה ועלו למקום השני. סטפנו פיולי חסר את רפאל לאאו ואלסנדרו פלורנצי המוצהבים וגם נתן מנוחה לאוליבייה ז'ירו, אבל המחליפים ידעו להשיג את שלוש הנקודות מול יריבה שלא ניצחה בסן סירו מאז אפריל 2017. נואה אוקאפור הכין בצורה חכמה מצד שמאל לכריסטיאן פוליסיץ' שבעט פנימה בדקה ה-40 עם עזרה משחקן אורח. השער נפסל תחילה בטענה לנבדל, אך ה-VAR התערב ומילאן ירדה להפסקה ביתרון. דוידה ניקולה ערך שינויים שלא ממש עזרו לאמפולי, כשהמשחק המשיך להתנהל על מי מנוחות. האורחת, שנחלצה מהקו האדום בזכות ריצה נפלאה של שישה משחקים ללא הפסד, סופרת כעת שני הפסדים והיא רק נקודה מעל המקומות המובילים לירידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
כריסטיאן פוליסיץ' שחקן מילאן חוגג שער. רויטרס
שער אחד הספיק. כריסטיאן פוליסיץ'/רויטרס

פיורנטינה - רומא 2:2

המארחת כבר הריחה ניצחון חשוב נוסף, אחרי ה-3:4 הדרמטי על מכבי חיפה בהונגריה, אבל הפעם הייתה בצד הפחות נעים של תוספת הזמן ופספסה הזדמנות לצמק את הפער מהמקום החמישי (והכרטיס הצפוי לליגת האלופות) לשתי נקודות בלבד. הג'אלורוסי, שנראים נהדר מאז מינויו של דניאלה דה רוסי וגם הביסו 0:4 את ברייטון בליגה האירופית ביום חמישי, נחלצו בשיניים מהפסד שלישי רצוף בביקוריהם בארטמיו פרנקי ועקפו שוב את אטאלנטה.

וינצ'נזו איטליאנו החזיר ל-11 את ג'אקומו בונבנטורה, ריקרדו סוטיל ואנדראה בלוטי, אבל דווקא הבלם לוקה ראניירי נגח פנימה בדקה ה-19 אחרי קרן של ניקו גונסאלס וחגג שער חמישי העונה בכל המסגרות. מילה סבילאר מנע מהאקס בלוטי להגדיל את התוצאה ומנגד פייטרו טראצ'אנו עצר את רומלו לוקאקו ובריאן כריסטנטה, עד שנכנע לנגיחה של חוסם עוואר (58). רולאנדו מנדראגורה, שכבש את השלישי מול מכבי חיפה, החזיר את היתרון לפיורנטינה אחרי הרמה של כריסטיאנו ביראגי ואסיסט בראש של בלוטי, שגם סחט פנדל מלאנדרו פארדס בדקה ה-80. הקפטן ביראגי יכול היה להגדיל את היתרון, אבל סבילאר עצר אותו וזה הפנדל הרביעי שהמארחת מחמיצה העונה בליגה. הרגע הזה עלה ביוקר כאשר בדקה החמישית של תוספת הזמן הצליח הבלם הספרדי דייגו יורנטה להשוות בצורה דרמטית, עם טיל לחיבורים אחרי הורדה בראש של אוון אנדיקה.

לצ'ה - ורונה 1:0
לוורונה: מייקל פולורונשו (17)

ארתור שחקן פיורנטינה מאוכזב. Gabriele Maltinti, GettyImages
אכזבה בתוספת. ארתור/GettyImages, Gabriele Maltinti

המחזור ה-28, שיצא לדרך בשישי עם 1:1 של האלופה היוצאת נאפולי מול טורינו, יסתיים בשני (21:45, ספורט3) כאשר סגניתה לאציו תארח את אודינזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully