וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם מאוכזב: "להצטער ולבכות". מתן גושה פונה לבית החולים

בלם הפועל פתח תקוה איבד את ההכרה אחרי התנגשות ראשים ב-2:2 בדרבי. גם קוז'וך מאוכזב: "היינו צריכים לגלות יותר בגרות"

תקציר: הפועל פתח תקוה - מכבי פתח תקוה 2:2/ספורט1

ה-2:2 בין הפועל פתח תקוה למכבי פתח תקוה, שפתח את המחזור ה-25 בליגת העל, היה קצבי ומלא אירועים, אבל בשתי הקבוצות התאכזבו בסיום; מכבי איבדה יתרון פעמיים, הפועל הייתה יותר מסוכנת והחמיצה.

מאמן הפועל פתח תקוה, בני לם, סיכם: "להצטער ולבכות אם לא ניצחנו משחק כזה, עם כל כך הרבה מצבים... עצרנו את ההידרדרות במשחקים הקודמים, התחלנו לשחק והיום כבר הגענו להרבה מצבים. שיבלי פעמיים מול שוער ואז הדריבלים האלה... זה לא כל כך מתאים. מרקו וולף היה מצוין ולקח כדורים מעולים. זה דרבי ששבר את מה שהיו רגילים, אמרו 0:0... הרווחנו את הקבוצה ולא נישבר".

עידן ורד הוסיף: "אני מאוד מאוכזב. באנו, היינו שם כל המשחק כמו ב-0:0 נגד הפועל תל אביב. 2 מ-6 בשבוע כזה זה לא מספיק. השינוי ביכולת? בשבועיים האחרונים עשינו דברים שלא עשינו לפני זה ואני חושב שאם נמשיך ככה נהיה בסדר. אנחנו מעיזים יותר, משחקים יותר לעומק".

שחקן הפועל פתח תקוה, מתן גושה, אחרי שנפצע בראשו. קובי אליהו
גושה על האלונקה אחרי הפגיעה/קובי אליהו

עוד בהפועל פתח תקוה: הבלם מתן גושה, פונה לטיפול והשגחה בבית חולים, לאחר שנפגע במצחו בהתנגשות ראשים עם שחקן קבוצתו, דרור ניר. שני שחקני ההגנה עלו יחדיו לכדור גובה בדקה ה-16 ופגעו בטעות אחד בשני. גושה איבד את ההכרתו לכמה שניות, אבל התאושש ואף תיקשר עם אנשי הצוות הרפואי שפינו אותו באמבולנס מהאצטדיון, עם חשש לזעזוע מוח.

ניר בעצמו דימם מראשו ונחבש, אבל הצליח להמשיך לשחק. את גושה החליף דניס אדנירן, שנכנס למרכז הקישור ורם לוי הוסט לעמדת הבלם. האנגלי כבש שער בכורה בישראל קצת פחות מ-10 דקות לאחר מכן והשווה ל-1:1. אדנירן עצמו לא הרגיש טוב במחצית השנייה והוחלף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל פתח תקוה, מתן גושה, אחרי שנפצע בראשו. קובי אליהו
שחקן הפועל פתח תקוה, מתן גושה, אחרי שנפצע בראשו/קובי אליהו

מאמן מכבי פתח תקוה, רן קוז'וך, אמר: "המשחק לכל אורכו לא היה בשליטה של אף אחד. היינו צריכים לגלות טיפה יותר בגרות, בטח אחרי הגול השני, ולא עשינו את זה. ההגנה גבוהה כי קו ההגנה לא מבין מה קורה ומתי שצריך להתגלגל הוא לא מתגלגל. אני מאוד מאוכזב כי שלוש נקודות היו שמות אותנו בעמדה מצוינת לפלייאוף העליון".

מרקו וולף שהצטיין בין הקורות של מכבי פתח תקוה: "שתי הקבוצות רצו לנצח. מצד אחד אנחנו שמחים שלא הפסדנו, אבל מצד שני ציפינו לנצח, רצינו לנצח והתוצאה מאכזבת. אנחנו צריכים לעבוד על איך לשמור על יתרון ולהמשיך במומנטום כשאנחנו מובילים. אני מרוצה מההופעה שלי, אבל מאוכזב שלא ניצחנו".

מאמן מכבי פתח תקוה, רן קוז'וך. קובי אליהו
ציפה להרבה יותר. קוז'וך/קובי אליהו

במחזור הסיום של העונה הסדירה מכבי פתח תקוה תארח את בית"ר ירושלים, והפועל פתח תקוה תתארח אצל הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully