וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב וסייף אמורים לשוב לסגל מכבי חיפה, גולדברג צפוי להיעדר

הבלם עדיין לא כשיר לריינה, סונדגרן ישוב, גם חמד וקאסה שלא נרשמו לאירופה יחזרו לסגל של דגו: "יש פה חבורה שלא משנה לה אם מדובר בפיורנטינה או ריינה". כיוף: "ברור לכולנו כמה המשחק הזה קשה" (א', 20:00, ספורט4). גונדולה, חלף וקוסטה מתחרים על מקום בהרכב מנגד

מחזור 25הסתיים10/03/2024
מכבי בני ריינה
  • החלוץ (65)
  • גאנם (69)
1:2
  • (16, פנדל) חלאילי
מכבי חיפה
תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 0:1/ספורט1

בני ריינה

המדורגת שישית תקווה להשיג נקודות מפתיעות ולשפר עמדות לקראת מחזור הסיום של העונה הסדירה, בתקווה להתברג בפלייאוף העליון. ריינה תצא במחזור הבא למשחק חוץ בסכנין, והערב עקבו אנשי המועדון אחר תוצאות המחזור וקיבלו בסיפוק את ההפסד של סכנין לחדרה ואת איבוד הנקודות של מכבי פתח תקוה בדרבי.

שרון מימר יהנה מחר מסגל מלא. המאמן צפוי להמשיך עם הרביעייה הקבועה שלו בהגנה, כאשר נאאל חוטבא יפתח כמגן ימני, נמניה ליוביסבלייביץ' וסמביניה ישחקו כבלמים ועבדאללה ג'אבר יפתח כמגן שמאלי. רועי שוקרני צפוי לפתוח עם מוחמד אוסמן במרכז הקישור, כאשר ההתלבטות של מימר היא כרגיל לגבי החלק הקדמי שלו, שם מתחרים פרדי גונדולה, מארק קוסטה ולואי חלף על מקום ב-11.

"אנחנו מגיעים למשחק מול קבוצה איכותית, מצוינת, שעושה לנו הרבה כבוד באירופה", אמר מימר לקראת המשחק. "יש שם סגל עמוק ואיכותי וכל מי שישחק שם הוא ברמה גבוהה מאוד. אנחנו לא מוותרים על אף משחק והוכחנו כבר בעבר שאם אנחנו באים בגישה הנכונה, עם מילוי ההוראות הטקטיות כמו שצריך, נוכל להוציא תוצאה טובה ואנחנו נקווה לעשות את זה מחר במשחק".

לואי חלף, בני ריינה. דני מרון
תחרות על מקום בחלק ההתקפי. חלף/דני מרון

מכבי חיפה

אחרי ההפסד הדרמטי לפיורנטינה, מכבי חיפה חוזרת לליגה עם מבחן בגרין מחר (ראשון, 20:00, ספורט4) מול מכבי בני ריינה, לה הפסידה 1:0 בעונה שעברה. השחקנים ערכו בעצם רק אימון אחד וגם הוא לא היה בעצימות גבוהה במיוחד, לאור העומס שיש על הקבוצה וריבוי הפצועים והנעדרים. דניאל סונדגרן ישוב לסגל לאחר שריצה עונש הרחקה באירופה ונעדר גם לפני כן בליגה, וכך גם ליאור קאסה ותומר שלא רשומים למשחקים בקונפרנס ליג. גם ליאור רפאלוב וקני סייף שהחלימו מפציעות אמורים להיכלל בסגל, זאת בניגוד לשון גולדברג שממשיך לסבול מכאבים בקרסול ולא הצליח להתאמן הערב.

המאמן מסאי דגו אמר לקראת המשחק: "השחקנים שלי מוכיחים פעם אחר פעם שהם יודעים להתעלות, למרות העייפות ורצף המשחקים. יש פה חבורה שיודעת את המטרות שלה. חבורה שלא משנה לה אם מדובר בפיורנטינה או ריינה, הם מגיעים עם רעב ותשוקה לכל מגרש. הם ווינרים אמיתיים ואני סומך על כל מי שיעלה מחר על הדשא שהוא מבין את חשיבות המשחק הזה. זו משימה לא פשוטה ואנחנו נגיע אליה מוכנים ב-100 אחוז".

השוער שריף כיוף הוסיף: "ברור לכל אחד מאיתנו - השחקנים והצוות - כמה המשחק הזה קשה, בטח אחרי שריינה עשו לנו חיים מאוד קשים בבית בסיבוב הראשון. אנחנו צריכים לבוא כיחידה אחת חזקה יחד עם הקהל ולעשות ביחד הכול כדי להשיג את שלוש הנקודות הכל כך חשובות האלה".

במקביל להכנות למשחק בריינה, הוציא היום המועדון הודעה רשמית על כך שהוקצו 2,300 כרטיסים למשחק הגומלין נגד פיורנטינה בפירנצה. מחיר הכרטיס יעמוד על 80 ש"ח, כאשר תחילה תינתן קדימות לבעלי המנויים ואחר כך יוכלו אוהדים חברי 'גרין פלוס' לרכוש במידה ויישארו כרטיסים. עוד נמסר שבשל הנחיות מחמירות מהרשויות באיטליה, יצטרך כל אוהד שירכוש כרטיס גם למלא טופס מיוחד ולצרף אליו צילום דרכון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גוני נאור, שריף כיוף, קני סייף שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לבוא כיחידה אחת. שריף כיוף/מאור אלקסלסי

טריוויה

* מכבי בני ריינה הייתה הקבוצה היחידה בעונה שעברה שלא הפסידה למכבי חיפה ואפילו לא ספגה ממנה. היא הדהימה עם 0:1 בגרין כשהאלופה הייתה בין שני המשחקים מול יובנטוס (הפעם זה קורה בין המשחקים מול פיורנטינה) והייתה היחידה שלקחה נקודה בחוץ עם 0:0 בסיבוב השני. העונה ניצחה האלופה 0:1.

* שלומי אזולאי, שהבקיע את שער הניצחון של ריינה בעונה שעברה בגרין, כבש נגד מכבי חיפה יותר מאשר כל יריבה אחרת. לחלוץ שהיה שותף לאליפות הירוקה ב-2010/11, יש 11 שערים ב-27 משחקים מול מכבי חיפה.

* בני ריינה נותרה הקבוצה היחידה שלא נשרק לזכותה פנדל העונה. הפנדל האחרון היה של מארק קוסטה, שקבע 0:1 בפתח תקוה מול בית"ר ירושלים בפלייאוף התחתון לפני כ-10 חודשים.

* מכבי חיפה שמרה על רשת נקייה בשמונה מ-10 המחזורים האחרונים. שריף כיוף מוביל את הליגה עם 13 משחקים ללא ספיגה.

* פרנזי פיירו הבקיע העונה 22 שערים בכל המסגרות עבור מכבי חיפה: 14 בליגה, שבעה באירופה ואחד בגביע. בשער הבא ישתווה לסרגיי קלשצ'נקו כשחקן הזר עם הכי הרבה שערים בעונה אחת. לחלוץ ממולדובה היו 23 שערים בעונת 1999/00: 22 בליגה ועוד אחד בגביע הטוטו. ניקיטיה רוקאביציה, ששיחק בקבוצה כישראלי ולא כזר, כבש 24 שערים בכל המסגרות (ב-2019/20 וגם ב-2020/21).

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: גרין
קהל: 4398

משחקי המחזור ה-25:

שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - מכבי פתח תקוה (ספורט2)
שבת, 17:30: הפועל חדרה - בני סכנין
שבת, 18:30: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)

ראשון, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה (ספורט4)
ראשון, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב

שני, 20:00: הפועל חיפה - הפועל באר שבע (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully