וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשארלוט מרוצים: "עבדה עם יכולת כיבוש נהדרת שרצינו תקופה ארוכה"

דין סמית', מאמנו החדש של שחקן נבחרת ישראל ב-MLS בירך על הצטרפותו: "הוא מציג איכויות והמשכיות בשנים האחרונות, זה שחקן עם האופי הנכון להגיע אלינו"

תיקתקנו, 8.3/ספורט1

אחרי ימים ארוכים של דיווחים מבריטניה, אתמול (חמישי) הם הפכו לרשמיים כשליאל עבדה חתם רשמית ל-4 שנים בקבוצת שארלוט FC מליגת ה-MLS האמריקאית תמורת 11.7 מיליון יורו. שחקן נבחרת ישראל הצטרף מסלטיק אחרי שבחודשים האחרונים חווה תקופה קשה מאז השבת הרצחנית של ה-7 באוקטובר עם קרע בינו לבין המועדון בעקבות אוהדי הקבוצה הפרו פלסטינים. חתימתו של עבדה בשארלוט התקבלה בברכה על ידי אוהדי הקבוצה, וגם המאמן דין סמית' בירך על המעבר של הישראלי.

"רצינו אותו תקופה, אנחנו מאמינים שהוא השחקן הנכון עם האופי הנכון להצטרף אלינו", סיפר מאמנה של שארלוט שעמד על הקווים בעבר במספר קבוצות פרמיירליג. "שחקן עם האיכויות שלו והפורמה הנהדרת שהוא מציג בשנים האחרונות זה משהו שרצינו בקבוצה. יש לו יכולת נפלאה לכבוש, אתה רוצה שחקן יצירתי כמוהו עם יכולות הבקעה כאלה. אמרתי הרבה פעמים ששחקן שיודע לייצר דברים בעצמו זה חשוב לנו".

ליאל עבדה שארלוט FC. שארלוט FC, אתר רשמי
שמחים על הצטרפותו בשארלוט. עבדה/אתר רשמי, שארלוט FC

עבדה הפך לשחקן הישראלי השני שישחק בליגת ה-MLS בעונה הקרובה, כשתאי בריבו הצטרף באוגוסט לפילדלפיה יוניון. סכום ההעברה המשמעותי של שחקן הכנף הצעיר הפך אותו לשלישי ברשימת העסקאות היקרות ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי, כשהוא עוקף על הדרך את אייל ברקוביץ' שעשה את הדרך מווסטהאם לאותה סלטיק של עבדה תמורת 8.8 מיליון יורו. לפניו ברשימה נמצא מונס דאבור שנמצא במקומות 1 ו-2 עם 12 מיליון יורו במעבר מסביליה להופנהיים ועם 17 מיליון יורו במעבר מרד בול זלצבורג לסביליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully