וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש נשם לרווחה: "ניצחון גדול. שום דבר לא הלך קל עבורנו העונה"

7.3.2024 / 23:35

מאמן מכבי תל אביב סיכם את הניצחון הקשה על ז'לגיריס: "הראינו הרבה אופי והיה לנו גם מזל. שמח שהרבה שחקנים עזרו לנו לעשות את המהפך"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.3/ספורט1

מכבי תל אביב נושמת לרווחה לאחר הניצחון הערב (חמישי), 76:83 על ז'לגיריס קובנה. הליטאים שכבר איבדו סיכוי להתברג בפליי-אין הקשו על הצהובים במשך דקות ארוכות ואף הובילו דקה וחצי לסיום, אבל סיום חזק בהובלתם של ווייד בולדווין, בונזי קולסון וג'וש ניבו עזר לקטש לצאת עם הניצחון.

"זה ניצחון גדול בשבילנו, זה לא היה קל", סיכם עודד קטש. "ז'לגיריס שיחקה טוב מאוד. התקשינו במשך הרבה דקות, אבל נשארנו במשחק והראינו אופי. התקפית זה לא היה משחק קל, הם הצליחו לבטל כמה מצבים ואת הקצב שיש לנו, אבל אני שמח מאוד שהראינו את האופי הזה ומצאנו את הדרך לנצח את המשחק, זה חשוב מאוד במיוחד בזמן הזה של העונה שכל משחק נחשב אם רוצים להגיע אל הפלייאוף".

קטש הוסיף: "הניצחון חשוב בטח שזה בבית, הם קבוצה טובה, אני חושב שעד הסוף הם יעשו צרות להרבה קבוצות. לא נכנסנו למשחק כל כך בקלות, היינו צריכים לשנות הרכבים, אנחנו משחקים בלי רומן ולפעמים שיחקנו עם שני גבוהים דומיננטים. הרגשתי שזה היה משחק מאוד טקטי, מבחינת מאמנים, זה לא תמיד קורה ככה. הלכנו להרכבים מסוימים בזמנים מסוימים. מבחינה מנטאלית עשינו את הקאמבק עם החמישייה השנייה, לא שאני חושב שהם פחות טובים, זה לא קורה הרבה. שחקנים שעוזרים לעשות את המהפך והשינוי, זה היה גדול בשבילנו".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
ניצחון חשוב במאבק על הפלייאוף. קטש/אודי ציטיאט

"הדבר שהחזיק אותנו במשחק, וגרם לנו להיות ביתרון במשחק, זה מזל", הוסיף מאמן הצהובים. לא שיחקנו כדורסל גדול, שנגד קבוצת ריבאונד התקפה טובה, הצלחנו לשלוט בריבאונד. אני מאוד שמח על הניצחון, שמח שהרבה שחקנים תרמו, ומסתכלים הלאה".

מאמן ז'לגיריס אנדראה טרינקיירי סיכם: "ברכות למכבי. עשינו את העבודה הנכונה במשך יותר מ-37 דקות, היה לנו רבע שלישי נהדר, הייתה לנו הזדמנות לנצח את המשחק ואז ביצענו טעויות גדולות. היינו שורדים אם היינו לוקחים ריבאונד. ההגנה שלנו הייתה סולידית, בזבזנו הרבה אנרגיות כדי לעצור את הגארדים שלהם, וברמה הזאת אם הם מנצחים אותך ככה בריבאונד, קשה לנצח. חזרנו, שיחקנו משחק סולידי מאוד, אבל זה לא היה מספיק נגד קבוצה טובה כמו מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully