וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בתמונת העלייה: מכבי תל אביב ניצחה 76:83 את ז'לגיריס

הצהובים חזרו מפיגור 8 אחרי ערב גדול של האקס אוואנס (18 נק') עם קאמבק של בולדווין (16 נק') ובלאט (11 נק') בדקות הסיום

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.3/ספורט1

מכבי תל אביב הייתה קרובה הערב (חמישי) לאבד כמעט סופית את הסיכוי לסיים בשישייה הראשונה, אבל ריצה אדירה בסיום הביאה ניצחון 76:83 על ז'לגיריס קובנה ביכולת לא משכנעת, אך עם המון אופי. הצהובים לא הצליחו להביא את היכולת הטובה מהליגה, ודווקא אחרי ההצגה בברלין מול אלבה, התקשו מול קבוצת תחתית אחרת, אבל כאמור יכולת נהדרת של תמיר בלאט, ווייד בולדווין וג'יימס ווב בדקות האחרונות הביאה את הניצחון לצד הצהוב.

הפתיחה הייתה שייכת לצהובים בריצת 3:11 בהובלת ווייד בולדווין (16 נק'), אבל אדמונד סאמנר (14 נק') להט ורק נקודות על הבאזר של ג'יימס ווב (10 נק' ו-5 ריב') קבעו 21:21 אחרי 10 דקות. קינן אוואנס (18 נק') הציג יכולת טובה מול האקסית ושמר על היתרון בצד האורחת, לפני שדקות נהדרות של תמיר בלאט (11 נק') שעלה מהספסל, קבעו 40:42 בירידה להפסקה.

אקס מכבי להט ברבע השלישי והוביל בריחה נוספת של ז'לגיריס שכבר הגיעה ליתרון 8, בונזי קולסון (10 נק' ו-6 ריב') ולורנזו בראון (9 נק' ו-10 אס') לא הניחו לו להגדיל זאת וצמצמו מעט עם 56:62 לקראת הרבע האחרון. בלאט וג'וש ניבו (10 נק' ו-9 ריב') הובילו יחד עם בולדווין ו-ווב ריצת 5:14 שהעניקה יתרון צהוב וחטיפה גדולה של קולסון לקראת הסיום חרצה את גורל המשחק עם ניצחון חשוב של הצהובים.


קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 16, תמיר בלאט 11, ג'יימס ווב 10 (5 ריבאונדים), ג'וש ניבו (9 ריבאונדים, 3 חסימות) ובונזי קולסון 10 כל אחד, לורנזו בראון 9 (9 אסיסטים), חסיאל ריברו 7, אנטוניוס קליבלנד 4, ג'ון דיברתולומיאו וג'ייק כהן 3 כל אחד.

הרבה לקלוע לז'לגיריס קובנה: קינן אוואנס 18 (4 ריבאונדים, 4 אסיסטים), אדמונד סאמנר 14, אדגארס אולאנובאס 10.

לורנזו בראון מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
עברו משוכה לא פשוטה. בראון/אתר רשמי, Djordje Kostic

מהלך המשחק

רבע 1

עודד קטש עלה בחמישייה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, ג'ייק כהן, בונזי קולסון וג'וש ניבו. הצהובים פתחו עם 0:6 מהיר, האורחת הצליחה להשוות כשכבר מכבי הובילה 3:11, אבל הטבעה גדולה של בולדווין שמרה על היתרון בצד הצהוב. קינן אוואנס הצליח להפוך עבור ז'לגיריס שעלתה ל-17:19, ג'יימס ווב עלה מהספסל והשווה על הבאזר עם 21:21.

רבע 2

אוואנס המשיך לבלוט בפתיחת הרבע השני כשהיתרון שב לצד האורחת, תמיר בלאט עלה מהספסל וסייע יחד עם שלשה של קולסון להוריד את ההפרש לנקודה בלבד. ג'ון דיברתולומאו שמר על המשחק צמוד עבור מכבי, אדמונד סאמנר המשיך לבלוט ונקודות של ניבו העניקו יתרון של 33:34. אוואנס שוב ענה ושמר על המשחק צמוד כשהיתרון שב לאורחת, אך שלשה גדולה של בלאט קבעה 40:42 בהפסקה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אנטוניוס קליבלנד מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
צמוד בבלגרד. קליבלנד/אתר רשמי, Djordje Kostic

רבע 3

הליטאים פתחו טוב יותר את הרבע השלישי עם 8 נקודות מהירות והיתרון שב אליהם. אוואנס המשיך לדייק מהשדה עם אחוזים מרשימים, ניבו בלט מתחת לטבעת והוריד את ההפרש ל-3 בלבד. אקס הצהובים הוסיף עוד 5 נקודות ויצר בריחה של ז'לגיריס, לפני שחסיאל ריברו הצליח לצמצם מעט מהקו ובראון הוריד ל-5. שלשה של תומאס דימסה שוב השתיקה את הספסל הצהוב, אבל ריברו, בראון ו-ווב הצליחו להחזיר את מכבי שהמשיכה להתקשה בהגנה עם 56:62 לליטאים לקראת הרבע האחרון.

רבע 4

אנטוניוס קליבלנד ו-ווב הורידו את ההפרש ל-2 בפתיחת הרבע האחרון, אבל צליפה מחוץ לקשת של בריידי מאנק הגדילה מחדש את היתרון של האורחת. ריברו עם הטבעה גדולה ושלשה של בלאט חתמו ריצת 5:14, ומשום מקום מכבי שוב מובילה. אדגראס אולנובאס הצליח להעביר בחזרה את המומנטום לז'לגיריס עם נקודות מהקו, בולדווין חדר עד הטבעת והחזיר את היתרון למכבי דקה וחצי לסיום והוסיף עוד נקודות מהקו עם הפרש צמוד. קולסון חטף כדור בתחילת ההתקפה חצי דקה לסיום של האורחת ולמעשה חרץ את גורל המשחק עם ריצה קטנה ומהירה של מכבי עם 76:83 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully