וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה וסכנין בקרב קריטי, סילבס: "מודעים לחשיבות של כל משחק"

חדרה תנסה לברוח מהתחתית, יריבתה רוצה להבטיח מקום בפלייאוף העליון. ג'יימס אדניי צפוי לחזור להרכב, מנשה זלקה יחזור לסגל. דראפיץ' "רוצה להבטיח קודם הישארות בליגה", אך מכוון גבוה: "בסיטואציה של ניצחון שיהיה שווה פלייאוף עליון"

מחזור 25הסתיים09/03/2024
הפועל חדרה
  • מדמון (90, פנדל)
0
    בני סכנין
    תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 1:0/ספורט1

    הפועל חדרה

    הפועל חדרה שנמצאת עדיין מתחת לק האדום, תארח מחר את בני סכנין למשחק שיהיו לו השלכות גדולות הן על המאבק בתחתית הטבלה וגם על הקרב הצמוד על כרטיס לפלייאוף העליון, בו נמצאים האורחים.
    בחדרה מבינים שהפלייאוף התחתון ומאבקי ההישרדות מתחילים כבר עכשיו מבחינתם ואחרי ההפסד הכואב למכבי חיפה במחזור הקודם, מדברים במועדון על ניצחון בלבד ושלוש נקודות שייתנו קצת אוויר בחלק התחתון.

    המאמן חיים סילבס צפוי לחזור למערך התקפי יותר, עם ארבעה שחקני הגנה וקישור מעובה, כאשר ג'יימס אדניי שלא פתח בסמי עופר, ישוב ל-11 על חשבונו של פיליפ איפולה. יתר ההרכב יהיה ללא שינויים ולצידו של אדניי בחלק הקדמי ישחקו סמי בוראר, אלעד מדמון וגודסווי דוניו. הקפטן מנשה זלקה, שהחמיץ את המשחק נגד מכבי חיפה, בשל הולדת בתו, ישוב לסגל.

    המאמן סילבס אמר לקראת המשחק: "אנחנו מודעים לחשיבות של כל משחק עד לסיום העונה ורוצים לעשות עוד צעד בדרך למטרה. כולם מבינים את המשימה. אנחנו מגיעים הביתה ופוגשים קבוצה טובה כמו סכנין שנלחמת על הפלייאוף העליון. נעשה את הכל על מנת לקחת את הנקודות".

    מאמן הפועל חדרה חיים סילבס. מאור אלקסלסי
    כל משחק הוא קריטי. חיים סילבס/מאור אלקסלסי

    בני סכנין

    בני סכנין פוגשת מחר את הפועל חדרה, בתקוה לנצח וככל הנראה להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. סלובודן דראפיץ' אמר לקראת המשחק החשוב: "נשארו שני משחקים לפני הפלייאוף. אלו שני משחקים חשובים, צריכים עוד נקודות כדי להישאר בליגה. נעשה הכל כדי שיהיה יותר קל בהמשך. המטרה מפתיחת העונה הייתה להישאר בליגה. אנחנו פתאום בסיטואציה מניצחון להגיע לפלייאוף העליון. חדרה קבוצה שהתחזקה, פוגשים אותה בכושר הטוב ביותר שלה. קוראים לאוהדים לחזור למגרש לעודד אותנו. נקווה לצאת מהמשחק הזה מרוצים".

    קלאודיו ספינלי צפוי להמשיך ולקבל קרדיט בחוד, עילאי אלמקייס יפתח במרכז השדה ואילו חסן חילו יפתח בהגנה, כאשר השחקן מחזיק בהצעה מיפן עם שכר של 400 אלף יורו לעונה ולוחץ לעבור מיידית.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

    בשיתוף TI SWIM
    מאמן בני סכנין סלובודן דראפיץ'. מאור אלקסלסי
    מביט עדיין על הישארות לפני הפלייאוף העליון. דראפיץ'/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * כל 11 המפגשים בין הקבוצות במסגרת ליגת העל הגיעו להכרעה: תשעה ניצחונות להפועל חדרה ורק שניים לבני סכנין.

    * הפועל חדרה היא קבוצת הבית הגרועה בליגה עם 11 נקודות ו-23 שערי חובה. למרות זאת, היא בלתי מנוצחת בשלושת משחקי הבית האחרונים.

    * סכנין אמנם ניצחה רק פעמיים בבית בליגה, אבל בחוץ הסיפור הפוך: היא ללא הפסד בתשעת משחקיה האחרונים כאורחת, כולל חמישה ניצחונות. הפסד החוץ היחיד שלה היה 5:1 למכבי פתח תקוה במחזור החמישי.

    * סכנין היא מלכת התיקו של הליגה עם 12 משחקים ללא הכרעה, כאשר תשעה מתוכם הסתיימו ב-1:1.

    * סלובודן דראפיץ' פוגש את היריבה המועדפת עליו בליגת העל הנוכחית. יש לו 10 ניצחונות ב-16 משחקים מול הפועל חדרה (לצד שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים, כולל 1:0 בסיבוב הראשון) כשרק את עירוני קרית שמונה ניצח יותר (11).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שלומי בן אברהם
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 1670

    משחקי המחזור ה-25:

    שבת, 15:00: הפועל פתח תקוה - מכבי פתח תקוה (ספורט2)
    שבת, 17:30: הפועל חדרה - בני סכנין
    שבת, 18:30: מ.ס. אשדוד - מכבי נתניה
    שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל ירושלים (ספורט3)

    ראשון, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה (ספורט4)
    ראשון, 20:30: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב

    שני, 20:00: הפועל חיפה - הפועל באר שבע (ספורט1)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully