וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "יש לחץ ויש שחקנים שקצת לא עומדים בו"

מאמן הפועל תל אביב ערך מסע"ת לקראת הפועל ירושלים (ש', 19:30, ספורט3): "צריך להחזיר לשחקנים את הביטחון, חושבים על שינויים"

תקציר: הפועל פתח תקוה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב עדיין לא חוותה את טעמו של ניצחון וגם לא כבשה שער בעידן יוסי אבוקסיס. אחרי שסחטה 0:0 מהפועל פתח תקוה האחרונה, הקבוצה תארח ביום שבת (19:30, ספורט3) את הפועל ירושלים ותנסה להשיג סוף סוף ניצחון שירחיק אותה מהתחתית.

"אנחנו חושבים על שינויים במערך ובציוות השחקנים. זה נכון שצריך להשתפר ביכולת שלנו, עבדנו על ההתקפה ונמשיך לעבוד על זה, כדי שנוכל להיראות יותר טוב", אמר יוסי אבוקסיס במסע"ת לקראת המשחק, "אנחנו מדברים עם השחקנים, קצת להחזיר להם את הביטחון. אני מרגיש במשחק וגם אחרי זה שאני צופה שהם מאוד מאוד רוצים, אבל יש לחץ ויש שחקנים שקצת לא עומדים בו".

על הורדת הנקודות אמר המאמן: "יש לי כל כך הרבה צרות בתוך הקבוצה, שעכשיו אני אתעסק בבית הדין? אני חושב שהעונשים האלה לא צריכים להיות, זה יכול להכריע ירידה ואליפות. הראש שלי כל כך מרוכז בקבוצה, שאני מקווה שלנו לא תהיה עוד הורדת נקודות, וגם הקהל שלנו צריך ללמוד מזה כי היום על כל דבר מורידים".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
"שחקנים איבדו את הביטחון". אבוקסיס/קובי אליהו

לקראת הפועל ירושלים: "גם לקראת המשחק הזה אנחנו בעיקר עובדים על הביטחון, הרגשתי את זה במשחק האחרון. אני יודע מה זה לשחק בלי ביטחון, אתה מאבד כדורים פשוטים, והמשימה שלנו היא להחזיר לשחקנים את הביטחון".

אור בלוריאן: "יש לחץ אצלי ואצל כל השחקנים, אבל זה חלק מהמקצוע והשחקנים הטובים צריכים לדעת להתמודד עם הלחץ. כולנו אחראים גם למשחק ההגנה וגם ההתקפה. יש אופטימיות בשיחות בין השחקנים, יש חדר הלבשה טוב ומגובש, אנחנו מנסים להרים אחד את השני ויודעים שהכל בראש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

איהאב גנאים ייעדר מהמשחק נגד הפועל ירושלים עקב צבירת צהובים. מי שיחזור לסגל הוא אל ים קנצפולסקי שנעדר אתמול עקב הרחקה. האדומים הפסידו לירושלמים פעמיים העונה, בליגה ובגביע, כאשר לאחר המשחק הזה תפגוש הקבוצה את מכבי חיפה בחוץ במשחק הסיום של העונה הסדירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully