וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועיים לפלייאוף: איסלנד מתכוננת לישראל ללא הסמלים הגדולים

סיגורדסון וגונארסון מחלימים מפציעות ונותרו ללא קבוצות. המאמן מרכך את האוהדים והתקשורת לקראת אי זימונם למשחק נגד ישראל

תקציר: פורטוגל - איסלנד 0:2/ספורט1

במצב העניינים הנוכחי, מאמן נבחרת איסלנד, אוגה הריידה, לא מתכוון להזמין את ארון גונארסון וגילפי סיגורדסון למשחק הפלייאוף נגד ישראל ב-21 במרץ. שני הקשרים הוותיקים - שניים מהסמלים הכי גדולים לנבחרת המצליחה שהגיעה עד רבע גמר יורו 2016 והעפילה למונדיאל 2018.

שני הקשרים בני ה-34, שבעבר נחשדו בעבירות מין אבל חזרו למדים הלאומיים, נותרו לאחרונה בלי קבוצות. גונארסון לו 103 הופעות בינלאומיות, סיים את דרכו באל עראבי הקטארית וסיגורדסון, מלך שערי איסלנד בכל הזמנים, שוחרר בסוף ינואר מלינגבי הדנית.

באוקטובר האחרון גונארסון וסיגורדסון עוד שיחקו יחד ב-0:4 על ליכטנשטיין במוקדמות יורו 2024 והאחרון גם כבש צמד. אבל בימים האחרונים המאמן הריידה התבטא בעניינם ואמר שאם לא ימצאו קבוצות, הם לא יוזמנו. שניהם מחלימים כעת מפציעות - מה שאמור להפוך את ההחלטה לא לכלול אותם בסגל לקלה יותר.

אוגה הריידה, מאמן נבחרת איסלנד. Will Palmer/Allstar, GettyImages
מבקש אמונה "כמו בכנסייה". הריידה/GettyImages, Will Palmer/Allstar

ישראל "תארח" את איסלנד בבודפשט בדיוק בעוד שבועיים (21 במרץ) והמנצחת תעלה לגמר פלייאוף העלייה ליורו 2024, שם היא תשחק נגד בוסניה או אוקראינה. מי שתנצח בגמר, כבר הוגרלה לבית ה', עם בלגיה, סלובקיה ורומניה.

המאמן הריידה אמר השבוע: "אנחנו רק 180 דקות מאליפות אירופה. השחקנים צריכים לראות בזה את הזדמנות חייהם. מעט שחקנים מגיעים לשחק בטורניר גדול ועכשיו הם קיבלו צ'אנס. הם חייבים להאמין, זה כמו ללכת לכניסייה - פשוט חייבים אמונה. אם מגיעים למשחקים כאלה בלי אמונה, אין סיכוי לנצח. אם לאוהדים ולתקשורת לא תהיה אמונה, זה יחלחל גם לשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully