וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליאנו לא מקל ראש: "אסור להמעיט בערכה של מכבי חיפה"

מאמן פיורנטינה סיפר לקראת המשחק מול האלופה הישראלית בשמינית גמר הקונפרנס ליג (חמישי, 22:00, ספורט1): "פוגשים קבוצה שהגיעה מהליגה האירופית, כך שיהיה קשה. מתפללים לשלום בישראל. השאיפה שלנו היא לזכות במפעל"

תיקתקנו, 6.3/ספורט1

מכבי חיפה תפגוש מחר (חמישי, 22:00, ספורט1) את פיורנטינה בבודפשט למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר הקונפרנס ליג. הסגולים מגיעים כפייבוריטים ברורים לצמד המפגשים עם הירוקים, אך גם המאמן האיטלקי, וינצ'נזו איטליאנו, לא הקל ראש במסיבת העיתונאים לפני המשחק.

"אנחנו פוגשים קבוצה שהגיעה מהליגה האירופית, כך שהמשחק הוא בהחלט קשה", אמר איטליאנו על היריבה מישראל. "ראינו אותם כבר השנה, אין משחקים קלים באירופה ואנחנו חייבים להתכונן אליהם ולא להמעיט בערכם. רוצים לאתגר אותם עם מה שיש לנו. אנחנו מקווים להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין".

מאמן פיורנטינה נשאל גם על המשחק שייערך בהונגריה בעקבות המלחמה בישראל: "זה משחק במגרש ניטרלי וברור שזה היה סיפור אחר אם היינו משחקים בבית שלהם. אוהדים יגיעו לתמוך בנו. כולנו מתפללים ומקווים לשלום, כי לראות את המלחמה וההרס הזה שוב זה לא מה שאנחנו רוצים".

וינצ'נזו איטליאנו מאמן פיורנטינה. GettyImages
"אסור להמעיט בערכה של מכבי חיפה". איטליאנו/GettyImages

עוד הוסיף איטליאנו: "זאת השנה השלישית שלנו בקונפרנס ליג ואנחנו פוגשים יריבות ברמה שלנו. בשנה שעברה הייתה לנו ריצה טובה, השנה אנחנו רוצים לזכות. בהשוואה לשנים הקודמות, הקבוצות השנה יאתגרו אותנו לא פחות וזה יהיה מסובך. נצטרך להעלות את הרמה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully