וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "תם עידן הספורטיביות". רפאלוב: "הורסים את המשחק"

הירוקים על החלטת בית הדין ויגישו ערעור: "הכריעו את גורל העונה. יום עצוב לכדורגל הישראלי". קורנו: "עונש מביש"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה המומה ורותחת בעקבות החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שפסק היום (שלישי) על הפחתת נקודה נוספת ממאזנה של האלופה. בעקבות ההחלטה איבדה מכבי חיפה את המקום הראשון בליגת העל, קצת יותר מחודש אחרי שהשלימה מהפך מרשים ומחקה פער של 10 נקודות ממכבי תל אביב.

הצהובים ניצבים כעת בראש הטבלה עם יתרון של נקודה - ואם בית הדין יקבל את ערעורם בנוגע להפחתת הנקודה בשל אירועי הדרבי - הוא יגדל בנקודה נוספת. "תם עידן הספורטיביות בכדורגל הישראלי, בית הדין הכריע את גורל העונה", אמר היום גורם במכבי חיפה. "יום עצוב לכדורגל הישראלי ולמה שנותר ממנו".

ליאור רפאלוב כתב בסטורי באינסטגרם: "הגיע הזמן לומר בקול, את כל מה שכולנו השחקנים מרגישים. אני באופן אישי חזרתי לישראל אחרי 12 שנים בבלגיה, לבית שלי, לסגור מעגל ולזכות באליפות. בהמון משחקים במהלך השנים פירוטכניקה ביציעים הייתה חלק בלתי נפרד מהחוויה שלי שם (בבלגיה). אוהד/ים שהיו בעד או נגד הקבוצה והשליכו אבוקות לכר הדשא, נענשו בחומרה בקנס מאוד גבוה ובהרחקה לצמיתות. מעולם לא נתקלתי בעונש קולקטיבי שפוגע בספורטיביות של המשחק שכולנו כל כך אוהבים. לנו כשחקנים במועדון שעובד סופר קשה להגיע למצוינות ולהשגת המטרות שלו, מרגיש שהורסים לנו את המשחק. אברך כל קבוצה שתזכה בתואר על כר הדשא. מקווה שמקבלי ההחלטות לא יהרסו את המאבק הספורטיבי המאוד מעניין שיש העונה בכדורגל שלנו".

המאמן מסאי דגו כתב בסטורי: "אתה עובד קשה, נותן הכל, זו הפרנסה שלך ואז זה מגיע. החלטות מנותקות שפוגעות במשחק!! שום דבר לא ישבור אותנו".

פייר קורנו הוסיף: "החלטות מבישות. בנקודות זוכים על המגרש, לא מחוצה לו. תמצאו פתרון ראוי, במקום להטיל עונשים שמשפיעים על הטבלה באופן לא הוגן".

שחקן מכבי חיפה פרנזי פיירו עם ענאן חלאילי. מאור אלקסלסי
תחושות קשות במכבי חיפה/מאור אלקסלסי

כזכור, נגד הירוקים עמד עונש על תנאי והנקודה הופחתה בגלל הדלקה של כ-40 אבוקות ביציע והשלכת אחת שנחתה על כר הדשא במהלך הדרבי החיפאי - מה שגרם להפסקת המשחק למשך כדקה. מכבי חיפה תערער על ההחלטה ותקווה לקבל את הנקודה הזו בחזרה.

אתמול הופחתה ממאזנה של בית"ר ירושלים נקודה נוספת ויש עוד קבוצות שספגו עונש כזה העונה: הפועל תל אביב, מכבי תל אביב ובני סכנין.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully