וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה שינויים: ההרכב המסתמן של אולימפיאקוס למכבי תל אביב

אחרי הניצחון השביעי ברציפות, מנדיליבאר ישנה במעט ה-11 שלו ביום חמישי בקונפרנס ליג. אל קעבי במרכזה של סערה גזענית

תקציר: פרנצווארוש - אולימפיאקוס 1:0/ספורט1

חוסה לואיס מנדיליבאר אמנם הצהיר ביום ראשון ש"הליגה נמצאת בראש סדר העדיפויות של אולימפיאקוס, ורק אחר כך אירופה", אבל נראה שהמאמן של יריבת מכבי תל אביב בקונפרנס ליג מתכנן להעלות הרכב חזק ביום חמישי במשחק הראשון בשמינית גמר הקונפרנס ליג (19:45, ספורט2).

ביוון מעריכים שהאדומים-לבנים יפתחו עם אותו הרכב מניצחון החוץ 0:1 על פרנצווארוש בסיבוב הקודם. אם זה יקרה, אולימפיאקוס תבצע שלושה שינויים לעומת ההרכב ב-0:3 על וולוס שלשום.

שינוי אחד יתבצע בוודאות: הבלם נלסון אביי שפתח ביום ראשון, לא רשום לאירופה ויישב ביציע. דויד קארמו הפורטוגלי הוא זה שאמור לתפוס את המקום במרכז ההגנה. אלכסנדרוס פסחלאקיס יתפוס את העמדה בין הקורות במקום קוסטאס צולאקיס הצעיר וכנראה שקוסטאס פורטוניס יפתח במקום יורגוס מסוראס - אחרי שהיה מוצהב נגד וולוס.

ההרכב המשוער של אולימפיאקוס למכבי תל אביב נכון להיום נראה כך: אלכסנדרוס פסחלאקיס, רודיניי, דויד קארמו, פנאיוטיס רצוס, פרנסיסקו אורטגה, סנטיאגו הסה, צ'יקיניו, אנדרה הורטה, קוסטאס פורטוניס, דניאל פודנסה, איוב אל קעבי.

שחקן אולימפיאקוס, קוסטאס פורטוניס. Srdjan Stevanovic, GettyImages
אמור לחזור להרכב. פורטוניס/GettyImages, Srdjan Stevanovic

החלוץ אל קעבי הוא איש השעה באולימפיאקוס, עם 10 שערים ב-7 המשחקים האחרונים, ו-22 כיבושים ב-33 משחקים בכל המסגרות. אמש הוא עלה לכותרות מסיבה פחות נעימה: אולימפיאקוס הודיעה רשמית שהיא הגישה תביעה נגד תחנת הרדיו "מטרופוליס" בגלל שבמהלך אחת התכניות, השדר קרא לחלוץ המרוקאי "אורנגוטאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully