וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל ראש? מאמן אולימפיאקוס: "מכבי ת"א לא בראש סדר העדיפויות"

מנדיליבאר עם 100 אחוזי הצלחה ומתחיל לקהל אהבה מהקהל, אל קעבי "ברמה משל עצמו": היוונים במצב רוח מרומם לפני שמינית הגמר, ועשויים להשתמש ברוטציה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.3/ספורט1

אולימפיאקוס במצב רוח מרומם לפני המפגש הכפול עם מכבי תל אביב. ארבעה ימים לפני המשחק נגד הצהובים בפיראוס, הקבוצה הביסה 0:3 את וולוס בצורה משכנעת וסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי, מרחק 3 נקודות מהמוליכה פאוק סלוניקי.

אולימפיאקוס ניצחה שבעה משחקים ברצף בכל המסגרות, והמאמן חוסה לואיס מנדיליבאר שמונה לתפקיד לפני כשלושה שבועות עומד בינתיים על 100 אחוזי הצלחה. מנדיליבאר מתחיל גם לקבל אהבה מהיציעים, ואתמול התקבל בתשואות רמות כשעלה לכר הדשא.

מה שמוסיף לתחושות הטובות זהו הכושר של כוכב הקבוצה והסקורר הבולט שלה, איוב על קעבי. החלוץ המרוקאי כבש אתמול צמד ועומד על 22 שערים ב-33 הופעות העונה. אל קעבי כבש 10 שערים בשבעת המשחקים האחרונים, ורובי קין שצפה במשחק מהיציע בוודאי כבר מתחיל להיערך כדי לעצור אותו לאור היכולות ההגנתיות הלא מרשימות במיוחד של הקבוצה שלו.

"מכבי תל אביב, ראי הוזהרת - אל קעבי לוהט", כתבו ב"גאזטה", וב-"SDNA" הוסיפו: "אל קעבי נראה בליגה משלו".

שחקן אולימפיאקוס, איוב אל קעבי. רויטרס
"מכבי תל אביב, ראי הוזהרת". אל קעבי/רויטרס

אבל מכבי תל אביב אולי תקבל גם הנחות ממאמנה הספרדי של אולימפיאקוס, שלפי דיווחים מתכנן רוטציה בהרכב ביום חמישי. "יש אנשים שחושבים שהמשחק בחמישי היה יותר חשוב מהמשחק הערב, אבל אני רואה את זה אחרת. מבחינתי, ההפך הוא הנכון. הליגה נמצאת בראש סדר העדיפויות, ורק אחר כך אירופה", אמר מנדיליבאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully