וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מנצ'סטר יונייטד מפקפקים בסיכויי טן האח להישאר לעונה הבאה

באנגליה מדווחים: שחקני יונייטד עדיין תומכים במאמן, אבל כבר מבינים שג'ים רטקליף ימשיך במהפכה שלו באולד טיראפורד, וסיכוי סביר שהמאמן ישלם את המחיר. אבל זה הכל

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

שחקני מנצ'סטר יונייטד מפקפקים יותר ויותר בסיכויים של המאמן אריק טן האח להישאר לעונה הבאה, כך מדווחים באנגליה על השיחות בין השחקנים בחדר ההלבשה. אומנם טן האח עדיין זוכה לתמיכת חדר ההלבשה, למרות כמה תלונות על האינטנסיביות של משטר האימונים שלו. עם זאת, "דיילי מייל" מדווח שרבים מבין שחקני הקבוצה מאמינים שסביר להניח שהבעלים המשותפים החדשים ג'ים רטליף וחברת אינאוס יבצע שינוי בסוף העונה ויפטר את ההולנדי לאחר שנתיים בתפקיד.

למרות שטן האח מתעקש שהוא נמצא "באותו ראש" עם סר ג'ים רטקליף והמנהל הספורטיבי של אינאוס, סר דייב בריילספורד, ומרגיש מיושר איתם על רקע שיחות חיוביות, הוא הודה לצוות המאמנים ולסוכנים שאין לו ערבויות לגבי העתיד שלו באולד טראפורד.

אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
איבד את זה. טן האח/GettyImages

בעל הבית החדש מינה מנכ"ל החדש ליונייטד, עומד לצרף את דן אשוורת' לתפקיד מנהל הכדורגל, וכעת Ineos מתכננת לטפל במצב של טן האח בסוף העונה. שחקני מנצ'סטר יונייטד, כאמור, מפקפקים יותר ויותר בכך שהוא יישאר, ואין ספק שדבר כזה משפיע על מצב הרוח, על הדריכות ועל היכולת של המאמן ההולנדי לסחוף ולהנהיג בתקופה מאתגרת זו.

המאמן בן ה-54 יוכל לשפר משמעותית את סיכוייו אם יזכה בגביע האנגלי ויעפיל לליגת האלופות - אפילו אם יסיים במקום החמישי. אבל הפסד שני בפרמיירליג תוך שבוע, הפעם בדרבי של מנצ'סטר ביום ראשון, הותיר את יונייטד בפיגור מול אסטון וילה וטוטנהאם במירוץ למקומות בליגת האלופות, בעוד שהקבוצה של טן האג הוגרלה מול ליברפול ברבע גמר הגביע.

פציעות השפיעו קשות על העונה השנייה של המנג'ר במועדון, ועל פי הספירה מתגלה שהיו 47 מקרים שונים של שחקנים שהחמיצו משחקים בגלל פציעה או מחלה. רק בשני המשחקים האחרונים ברונו פרננדס, רפאל וראן, מרקוס רשפורד וג'וני אוונס שיחקו בכשירות לא מלאה, מה כשלעצמו מעיד על נאמנות לטן האח.

עם זאת, לוק שואו סיכן את עצמו מול לוטון בחודש שעבר, שבוע בלבד לאחר שצלע באסטון וילה, וכתוצאה מכך סובל מפציעה שעלולה לסיים לו את העונה. במקביל לתוצאות, יש חוסר שביעות רצון בקרב חלק מהשחקנים על האינטנסיביות של האימונים והגישה הקשוחה של המאמן ועוזרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully