וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבלנות של פיל: 1:3 למנצ'סטר סיטי על יונייטד בדרבי

רשפורד כבש את אחד משערי העונה (8) והאדומים ירדו לבונקר, אבל פיל פודן פרץ אותו עם צמד גדול (56, 80) והולאנד כיפר על החמצה בלתי נתפסת מול שער ריק כשהבקיע בפעם השישית מול היריבה העירונית (92). ניצחון בית רביעי רצוף לתכולים על היריבה העירונית, לראשונה מאז 55'

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

מעל ל-68 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה בה מנצ'סטר סיטי השלימה ניצחון בית רביעי רצוף בדרבי. הערב (ראשון) היא שחזרה את ציון הדרך מספטמבר 1955, עם מהפך בדרך לניצחון 1:3 על מנצ'סטר יונייטד במסגרת המחזור ה-27 בפרמיירליג, שהחזיר את הפער מליברפול לנקודה בלבד שבוע לפני משחק העונה בין התכולים למוליכת הטבלה.

פפ גווארדיולה העלה חמישה שחקני התקפה בהרכב וקיווה לדרוס את השדים האדומים, אבל דווקא מרכוס רשפורד היה זה ששבר בצורת של חמישה משחקים וכבש את אחד משערי העונה כבר בדקה השמינית, בדרך ליתרון מפתיע של יונייטד. מאותו רגע נסוגה האורחת לאחור וניסתה לשמור על התוצאה, מה שהצליח לפרק זמן לא מבוטל הודות ליכולת טובה של אנדרה אונאנה בין הקורות.

אלא שהבונקר נפרץ בסופו של דבר על ידי פיל פודן, שבביצוע נהדר מצא את הרשת מחוץ לרחבה וקבע שוויון, לפני שדאבל-פס שלו עם חוליאן אלברס הביא להשלמת צמד אישי ומהפך של מנצ'סטר סיטי. ארלינג הולאנד, שבשלהי המחצית הראשונה סיפק החמצה בלתי נתפסת מול שער ריק, כיפר על כך בתוספת הזמן והבקיע את השלישי של הסיטיזנס, השישי שלו במדיהם מול יונייטד - היריבה האהובה עליו באנגליה. מתחילת העונה שעברה כבשו פודן והולאנד שישה שערים כל אחד נגד השכנים באדום. אין שחקנים אחרים באנגליה שחגגו יותר שערים נגד יריבה ספציפית בתקופה הזו.

בכך הפסידה מנצ'סטר יונייטד משחק שהיא הובילה בו בהפסקה, לראשונה אחרי 144 משחקי פרמיירליג רצופים. אחרי שני הפסדים, אריק טן האח ושחקניו ינסו להתאושש נגד אברטון במחזור הבא כשהכרטיסים למפעלים האירופיים מתרחקים מהם.

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד עם סקוט מקטומיניי. Catherine Ivill, GettyImages
ביצוע מרהיב, שלא הספיק בסופו של דבר. רשפורד עם מקטומיניי/GettyImages, Catherine Ivill

מהלך המשחק

דקה 8: 0:1 למנצ'סטר יונייטד! אונאנה שלח כדור מדויק לפרננדש שהחזיק את דיאס על הגב והשאיר לראשפורד, החלוץ שהגיע מאחור הניף את רגל ימין מחוץ לרחבה והפגיז למשקוף ופנימה.

דקה 18: אקה חילץ, רודרי המשיך לדה בראונה שנתן מסירת עומק גדולה לפודן והשאיר אותו במצב ודאי לשער, אבל אונאנה הדף עם הרגל והציל את האורחת.

דקה 23: מקטומיניי הוביל התקפת מעבר ומסר שמאלה לפרננדש, שהגביה באלכסון נהדר לרשפורד. הכדור קפץ פעם אחת ונחת אצל החלוץ במצב די נוח להבקעה, אבל רשפורד פספס והתכולים ניצלו מהשני.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני מנצ'סטר סיטי מאוכזבים. רויטרס
הופתעו מוקדם, אך התאוששו. שחקני סיטי/רויטרס

דקה 33: דה בראונה הגביה מצד ימין, וראן הרחיק רק עד לרודרי שבעט מתוך הרחבה וסחט מאונאנה הדיפה לקרן.

דקה 45: זו כנראה החמצת העונה של הולאנד, אולי הגדולה בקריירה שלו. רודרי הקשית ימינה לפודן שהשאיר בנגיחה לנורבגי שעמד מול שער ריק, אבל רגל שמאל שלו שלחה את הכדור מעל המשקוף.

דקה 56: מנצ'סטר סיטי חזרה ל-1:1! פודן קיבל את הכדור בצד ימין מחוץ לרחבה, כדרר שמאלה מול לינדלוף שלא הפריע לו לסדר לעצמו זווית, וירה ברגל שמאל לרשת.

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד מחמיץ מול מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
החמצה בלתי נתפסת. הולאנד מול הרשת החשופה/GettyImages, Michael Regan

דקה 80: 1:2 למנצ'סטר סיטי! פודן החליף מסירות עם אלברס תוך שהוא נע לעומק, הגנת יונייטד איבדה אותו והקשר הכניע את אונאנה בסיומת אלכסונית עם רגל שמאל.

דקה 91: דה בראונה ניסה לסגור עניין מרחוק, הבעיטה שלו חלפה מעט מחוץ למסגרת.

דקה 92: 1:3 למנצ'סטר סיטי! אמרבאט איבד ברשלנות לרודרי שחטף, הולאנד נשאר לבד מול השוער וגלגל פנימה את השלישי של האלופה.

פיל פודן, מנצ'סטר סיטי. PAUL ELLIS/AFP, GettyImages
פיל פודן, מנצ'סטר סיטי/GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

צפו בתקציר: בורנמות' עצרה את הרצף השלילי אצל ברנלי

תקציר: ברנלי - בורנמות' 2:0/ספורט1

ברנלי - בורנמות' 2:0

מאז ה-26 בדצמבר ספרה בורנמות' שבעה מחזורי ליגה ללא ניצחון, מתוכם הפסידה בארבעה. היום ניצלו הדובדבנים את הביקור אצל קבוצת התחתית כדי לקטוע את הרצף השלילי, ג'סטין קלייברט כבש בדקה ה-13 ואנטואן סמניו סגר עניין בדקה ה-88. ברנלי לא מנצחת כבר עשרה משחקים ברצף בכל המסגרות, סופרת ארבעה הפסדי ליגה ברציפות וקשה לראות מה יציל אותה מירידה בחזרה אל ליגת המשנה בסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully