וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק אחרי שלופס יעזוב, יבינו איזה מגן שיחק כאן"

5.3.2024 / 6:10

כובש שער הניצחון של באר שבע מול בית"ר כנראה יעזוב בקיץ אבל בקבוצה יודעים: "זה מגן שהיה תפור על האליפויות שלקחנו כאן". ברדה פרגן והחמיא לשחקנים, וגם: מצב הפצועים והשניים שהפתיעו

תקציר: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

אחרי שני משחקי ליגה ללא ניצחון, אשר הרחיקו אותה ממאבק האליפות, הפועל באר שבע אספה אמש (שני) 3 נקודות בניצחון על בית"ר ירושלים (0:1) וייתכן שתוכל עוד לזנב בשתי המועמדות לכתר. בשביל זה, יודעים בהפועל באר שבע, יצטרכו לצאת במחזור הבא לחיפה ולנצח את הפועל חיפה, הקבוצה שנאבקת איתם כרגע על מדליית הארד של העונה הזו.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם רותם חטואל, אלון תורג'מן. דני מרון
מצא את האלמנט החיובי. ברדה/דני מרון

אליניב ברדה אמר אחרי הניצחון הדחוק על עירוני טבריה בגביע המדינה לפני שישה ימים כי "עם יכולת כזו לא נוכל לנצח את בית"ר ירושלים". בפועל, הפועל באר שבע שיחקה אמש פחות טוב מאשר נגד טבריה אבל לקחה את הנקודות. ברדה היה רחוק אמש מלהיות ביקורתי כלפי שחקניו. מאמנים נוהגים לחפש את השלילי, כשהם לוקחים את הנקודות ועומדים על הטעויות, כשיש להם עוד ניצחון בקופה.

ברדה בחר אמש לפרגן לשחקניו, לחזק אותם ולהגיד כמה הוא מעריך את הניצחון שהושג בזכות אופי והקרבה של שחקנים, בעיקר אלה מהקו האחורי. בהיעדר מיגל ויטור היו אלה מריאנו באריירו ואיתן טיבי שסייעו לניב אליאסי לשמור על שער נקי ובצדדים נתנו את שלהם בצד ההגנתי איאד אבו עביד והלדר לופס. הפורטוגלי כבש בנגיחה את שער הניצחון אחרי כדור נייח מושלם של רועי גורדנה. ברדה רוצה את לופס לעונה נוספת, אבל ספק אם הוא יישאר, בשל גילו המתקדם והעובדה כי אינו חי בישראל עם משפחתו. "רק אחרי שלופס יעזוב, יבינו איזה שחקן היה כאן", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "לופס פיספס את שנות האליפות שלנו. זה מגן שהיה תפור על האליפויות שלקחנו כאן".

עדן שמיר סיים אתמול כבר בהפסקה כשביקש חילוף אחרי שהרגיש את שריר הירך האחורי והוא בספק רב למשחק הבא. מי שעשוי להפתיע ולחזור להתאמן בסוף השבוע הוא מיגל ויטור, אבל בכל מקרה קרוב לוודאי שלא יהיה כשיר להפועל חיפה. רותם חטואל הפתיע אתמול, כאשר התלבש ואפילו שיחק כמה דקות. חטואל ביקש אתמול בבוקר לערוך מבחן כשירות ואחרי שעבר אותו, החליט ברדה להלביש אותו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
שחקני הפועל באר שבע חוגגים/דני מרון

שני המשחקים שנותרו להפועל באר שבע עד לסיום העונה הסדירה הם בחוץ מול הפועל חיפה בקרב על המקום השלישי, ובבית מול אשדוד במחזור ה-26, לפני הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully