וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' רוצה להשלים את המשימה מול ריאל סוסיאדד, אמבפה יסופסל?

אחרי הריב המתוקשר עם אנריקה, בצרפת טוענים שהחלוץ עשוי לאבד את מקומו בהרכב בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות אחרי שהספרדי אמר: "אולי הוא ישחק, אולי לא. מי יודע?" (שלישי, 22:00). הבאסקים חולמים על הפתעה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.3/ספורט1

ה-0:2 על ריאל סוסיאדד במשחק הראשון שנערך בבירת צרפת העניק לפריז סן ז'רמן הרבה ביטחון וכמעט בוודאות את הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות. מחר (שלישי, 22:00) השתיים יתמודדו פעם נוספת בגומלין שמינית הגמר, כשהסיכויים הם נגד הקבוצה הבאסקית שגם נמצאת בכושר מזעזע, בעוד האורחת מתעסקת בעיקר לאחרונה בשינוי הפנים לקראת עזיבתו של קיליאן אמבפה בקיץ, עם סאגה בלתי נגמרת שממשיכה להשפיע גם במשחקים האחרונים.

כאמור, סוסיאדד תגיע לגומלין אחרי ההפסד בצרפת, ועם רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות, כשהיא רשמה ניצחון בודד ב-9 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות. העובדה כי גם אנדר ברנצ'אה בספק למשחק לא מועילה למארחת שתצטרך למחוק פיגור שני שערים, אך אולי הבלאגן ששורר בפריז עשוי לסייע לה עם סנסציה גדולה.

ברייס מנדס, שחקן ריאל סוסיאדד. רויטרס
יהממו את פ.ס.ז'? מנדס מול ויטיניה/רויטרס

בתקשורת הצרפתית בעיקר תוהים מה יהיה עם אמבפה במשחק הקרוב, ובכלל בתקופה הקרובה תחת לואיס אנריקה. המאמן הספרדי ששינה את דעתו על מצבו של הסופרסטאר הצרפתי בכל פעם מחדש, סיפסל אותו, החליף אותו וגם ראה את "המופע שלו" נגד מונאקו עם לא מעט בעיות שיצר ביציעי קבוצתו לשעבר.

בניצחון הקודם אמבפה שיחק 90 דקות וכבש את שער היתרון, אולם נראה כי הפעם ייתכן ואנריקה יחליט לספסל אותו להעניק את המפתחות לשלישייה של עוסמאן דמבלה, רנדל קולו מואני וברדלי בארקולה בחלק הקדמי, במה שעשוי להיות עוד זעזוע לקראת העזיבה הבלתי נמנעת שנראית שהולכת לכיוון מכוער למדי בין המאמן הספרדי לחלוץ הצרפתי. עוד בפ.ס.ז', גם מרקו אסנסיו לא יעמוד לרשות אנריקה עם פציעת שריר.

המאמן של פריז ענה כשנשאל האם קבוצתו יכולה לשחק בליגה ובליגת האלופות ללא החלוץ הצרפתי: "אולי כן, אולי לא. מי יודע?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן פריז סן ז'רמן, קיליאן אמבפה. Franco Arland, GettyImages
עדיין לא ברור אם יפתח בהרכב. אמבפה/GettyImages, Franco Arland

משחקי יום רביעי בשמינית גמר ליגת האלופות:

מנצ'סטר סיטי - פ.צ. קופנהאגן
ריאל מדריד - ר.ב. לייפציג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully