וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיוכים ביציע ושיחות טלפון: ה"קרקס" סביב אמבפה בפ.ס.ז' מחמיר

הכוכב צפה מהטריבונה עם אמו לאחר שהוחלף בהפסקה, בצרפת קטלו את לואיס אנריקה: "אדם חסר ערך שמעתיק מגווארדיולה". המאמן עקץ: "שיחקנו טוב יותר בלעדיו"

מאבקי האגו בין לואיס אנריקה לקיליאן אמבפה נמשכו אמש (שישי) משחק שלישי ברציפות מאז שהחלוץ לכאורה הודיע לראשי פריז סן ז'רמן שהוא יעזוב בתום העונה. אחרי שעלה מהספסל נגד נאנט והוחלף נגד ראן כשקבוצתו בפיגור, במונאקו אתמול לואיס אנריקה הוריד את אמבפה בהפסקה ובעקבות כך החל מופע שהוגדר בצרפת כ"קרקס".

אמבפה לא חזר לשבת על הספסל לצד חבריו, אלא עלה לצפות במשחק מהיציע לצד פאיזה למארי, אמו שמשמשת גם כסוכנת שלו, לא לפני שעשה "סיבוב דאווין" באצטדיון לואי השני, חילק חתימות ונופף בידיו לעבר אוהדי מונאקו שבמדיה החל את הקריירה. בנוסף, תוך כדי המחצית השנייה הוא תועד על ידי מצלמות הטלוויזיה כשהוא מנהל שיחות טלפון במסדרונות האצטדיון, ובסך הכל נראה הכוכב מחויך למדי בזמן שפריז סן ז'רמן כשלה בניסיון למצוא את הרשת בקרב הצמרת מול השלישית בטבלה, בדרך ל-0:0.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה ביציע לצד אמו. Jean Catuffe, GettyImages
קיליאן אמבפה ביציע לצד אמו/GettyImages, Jean Catuffe

בסיום חזר לואיס אנריקה בדיוק על אותו הטיעון שאמר אחרי שהחליף את אמבפה נגד ראן, כאשר הסביר את החילוף אמש: "זו החלטת מאמן ב-100%. נצטרך להתרגל לשחק בלעדיו במוקדם או במאוחר. זו ההחלטה שלי וקיבלתי אותה למען טובת הקבוצה".

כשנשאל האם יש בעיה בינו לאמבפה, שלפני שלושת המשחקים האחרונים כמעט ולא ירד מהמגרש, ענה המאמן הספרדי: "לא אכנס למשחק הזה. אני מקצוען. אין שום בעיה, אני מנהל את הקבוצה בדרך הכי טובה שאני יכול". הגדיל לעשות לואיס אנריקה כשהוסיף בנוגע לחלק שאמבפה נעדר ממנו: "ללא ספק העדפתי את הגרסה שלנו במחצית השנייה. אני חושב ששיחקנו יותר טוב בה".

העיתונאי הצרפתי ברונו סלומון טען שאם אמבפה החליט לעלות ליציע זה בגלל שגורם בהנהלת פריז סן ז'רמן ייעץ לו לעשות זאת. בינתיים, בכלי תקשורת אחר תקפו בחריפות את מאמן אלופת צרפת.

דניאל ריולו מ-"RMC" אמר: "זה היה עוד מופע בקרקס שיש בו הרבה מופעים. יש לנו עוד כמה חודשים טובים עם הקרקס הזה. אני לא מבין מה לואיס אנריקה עושה, אני לא אוהב אותו. מבחינה אנושית אני לא חושב שהוא אדם טוב. אני חושב שהוא אדם יומרני בלי הרבה ערך, הוא תלמיד רוחני של גווארדיולה שמעתיק ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully