וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במכבי חיפה: רפאלוב, גולדברג ומוחמד בספק גדול לפיורנטינה

הקשר והבלם נפצעו מול הפועל חדרה ולא ברור אם יעמדו לרשות דגו בשמינית גמר הקונפרנס, רפאלוב פגוע בכף רגלו. דגו: "ידענו שמול חדרה הולך להיות סיפור אחרי לגמרי מאשר באשדוד". קינדה: "ידעתי מה אני שווה ומה אני יכול להביא לקבוצה"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה סימנה לעצמה אמש וי נוסף, אחרי שגברה 0:1 על הפועל חדרה, משער ניצחון של גדי קינדה. זה הלך קשה מאוד לירוקים, ששלטו במשחק בצורה מוחלטת מול יריבה עיקשת שבאה והסתגרה במשך רוב הדקות, אך בשורה התחתונה האלופה השיגה ניצחון נוסף וכעת היא יכולה להתפנות להכנות לקראת המשחק נגד פיורטינה בשמינית גמר הקונפרנס, שייערך בחמישי הקרוב בבודפשט שבהונגריה.

הירוקים ימריאו להונגריה ביום רביעי אחר הצהריים לקראת המשחק שיערך כאמור ביום חמישי בשעה 22:00 שעון ישראל. חיפה, שנמצאת בלו"ז עמוס וצפוף, צפויה לחזור לישראל ביום שישי בבוקר וכבר ביום ראשון מצפה לה משחק חוץ בליגה נגד מכבי בני ריינה וביום חמישי לאחר מכן ייערך הגומלין נגד פיורנטינה באיטליה.

עלי מוחמד, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מדאיג. עלי מוחמד/מאור אלקסלסי

הבשורה המדאיגה מהמשחק אמש, מגיעה מכיוונם של הקשר עלי מוחמד, שספג תיקול ונפצע באיזור הצלעות ושון גולדברג שנפגע שוב באיזור הקרסול ושניהם נמצאים בספק גדול למשחק בחמישי. המגן דניאל סונדגרן שסובל מפציעה בצלעות ולא נכלל אמש בסגל נגד חדרה, בכל מקרה מושעה מהמשחק, דבר שיוצר כאב ראש לא קטן למאמן מסאי דגו לקראת היציאה להונגריה. במידה שגולדברג לא יהיו כשיר, לורנצו שימיץ' נמצא בתמונת ההרכב.

בנוסף, ליאור רפאלוב שסוחב פגיעה בכף רגלו זה מספר משחקים, ואתמול הוחלף מהסיבה הזו, ייבדק לקראת יום חמישי וגם הוא בספק למפגש עם פיורנטינה בקונפרנס ליג.

המאמן מסאי דגו, שנראה מאושר בשריקת הסיום, סיפר במסיבת העיתונאים על ההכנות שקדמו למשחק מול חדרה: "מהרגע שסיימנו את משחק הגביע נגד אום אל פאחם, בכל שלושת הימים האחרונים ישבנו לשחקנים בתוך הראש ולא עזבנו אותם והסברנו להם שמול חדרה זה הולך להיות משחק אחר לגמרי מאשר המשחק שהיה באשדוד. לחדרה יש מאמן שאתם מכירים, הוא יודע לבוא מוכן טקטית והוא ידע לנעול לנו את צד ימין, את פיינגולד וענאן חלאילי והוא בא עם כמה רעיונות מבחינה הגנתית שעבדו להם.

פתחנו טוב את החצי השני ואחרי שעשינו את ה-0:1 חשבתי שיהיה יותר קל, אבל הם עדין נשכבו לאחור ויצאו להתקפות מעבר, ואני גאה בשחקנים".

כובש שער הנצחון גדי קינדה סיכם גם הוא: "לא יודע אם הייתי מצוין, היו לי כבר משחקים יותר טובים, אני שמח שנתתי את הגול, שהביא שלוש נקודות. זה היה משחק לא פשוט, קבוצה טקטית שיוצאת למתפרצות, עם שחקנים מוכשרים. ידענו שיהיה קשה מאוד ואני שמח שהיתה לנו את הסבלנות. ידעתי שאנחנו שווים גול במשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גדי קינדה, מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"השער הכי חשוב שלי". גדי קינדה חוגג/מאור אלקסלסי

על השינוי והשיפור בכושרו האישי, לעומת משחק הבכורה שלו נגד מכבי תל אביב: "ידעתי שאני צריך קצת זמן, כי לא שיחקתי ולא התאמנתי במשך חודשיים אחרי שהעונה הסתיימה ב-MLS. הייתי רגוע מאוד וסבלני, אני יודע מה אני שווה ומה אני יכול להביא לקבוצה, שמח שאני לאט לאט מראה את היכולות שלי ואני רק רוצה לעזור לקבוצה כמה שאפשר".

על הלו"ז הצפוף ועומס המשחקים אמר הקשר: "מבחינתי שכל הזמן יהיה עומס כזה ובכמה שיותר משחקים, לא פשוט אבל אנחנו מקצוענים ויש לנו פה צוות רפואי טוב שמכין אותנו. כל שחקן בעצמו, כבר יודע איך להכין את הגוף שלו כמו שצריך, מקווה שנעמוד בעומסים האלה ונביא תוצאות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully