וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי מסמן את המטרות העונה - וחושף מה הופך את סוארס לכל כך מיוחד

כוכב אינטר מיאמי לא יסתפק בפחות מאליפות. על חברו הטוב אמר: "הוא פותר משחקים כשאף אחד לא מצפה לכך". האורוגוואי החמיא בחזרה

צפו: ליאו מסי כבש צמד מצוין, נבחרת ארגנטינה ניצחה 0:2 בפרו במוקדמות המונדיאל/ספורט1

לואיס סוארס חגג הלילה (בין שבת לראשון) צמד שערים ראשון בקריירת ה-MLS שלו, כשהוליך את אינטר מיאמי ל-0:5 מוחץ על אורלנדו סיטי. האורוגוואי הוותיק שחבר לפני פתיחת העונה לחברו הטוב ליאונל מסי הוסיף גם צמד בישולים, והשניים הזכירו נשכחות משיתוף הפעולה הפורה שלהם בימי ברצלונה העליזים.

בזכות הניצחון השתלטה קבוצת הכוכבים על המקום הראשון בטבלת ה-MLS. הפרעוש הגיע ל-500 שערי ליגה בקריירה שלו, ונזקק ל-587 שערי ליגה בלבד. לשם השוואה, כריסטיאנו רונאלדו הגיע לנקודת הציון הזו לפני 13 חודשים, אך הוא נזקק ל-654 משחקי ליגה כדי לעשות זאת.

בשלושת השבועות הקרובים עתיד מסי לשחק שבע פעמים - חמש במדי אינטר מיאמי ופעמיים במדי נבחרת ארגנטינה. "יש עלינו לחץ, אבל אנחנו יודעים מה בנינו ומוכנים להילחם על אליפות", אמר, ארבעה ימים לפני שקבוצתו תחל את דרכה בגביע האלופות של קונקאקאף מול נאשוויל. "אנחנו יודעים שזו דרך ארוכה וזו רק ההתחלה, אבל כולנו הולכים על זה. חשוב שהתחלנו את העונה היטב, חשוב שיהיה לנו קצת מרווח נשימה, צריך להשיג כמה שיותר נקודות לפני שיש הפוגה לגביעים השונים".

על שיתוף הפעולה עם חברו הטוב אמר: "אני שמח שהוא כבש. ידענו למה הוא מסוגל. כזה הוא - כשאף אחד לא מצפה, הוא לפתע פותר את המשחק כפי שעשה היום עם השערים והבישולים שלו".

שחקני אינטר מיאמי לואיס סוארס, ליאונל מסי, ג'ורדי אלבה. רויטרס
הכל דופק כמו שעון. מסי, סוארס ואלבה/רויטרס

סוארס עצמו אמר: "ליאו יודע עלי הכל ואני מקווה שנמשיך כך. אני מקווה ששימחנו את האוהדים". המאמן טאטה מרטינו סיכם: "אני מאוד מרוצה מההופעה הזו. כולם שיחקו היטב, סוארס היה פנטסטי ולא רק בשערים, אלא גם בבישולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully