וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מסי וסוארס כיכבו ב-0:5 של אינטר מיאמי. והיתה גם שערוריה

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 6:47

הפרעוש וחברו מברצלונה הזכירו נשכחות, האורוגוואי הוסיף גם שני בישולים מול אורלנדו סיטי. השופט הוחלף בגלל תמונות של מסי ברשתות החברתיות

צפו: ליאו מסי כבש צמד מצוין, נבחרת ארגנטינה ניצחה 0:2 בפרו במוקדמות המונדיאל/ספורט1

בדיוק על זה חלמו ראשי אינטר מיאמי כשצירפו את לואיס סוארס לליאונל מסי. הלילה (בין שבת לראשון) הראה צמד החלוצים הוותיקים כמה קטלניים הם יכולים להיות יחד, כשחגגו כל אחד צמד והוליכו את הפייבוריטית לאליפות ל-0:5 מוחץ על אורלנדו סיטי. סוארס, שכבש ראשון (4, 11), גם הוסיף צמד בישולים, כשרוברט טיילור (29) והפרעוש (57, 62) הצטרפו לאחר מכן.

"הוא יודע עלי הכל, ואני חושב שככה זה יימשך", אמר האורוגוואי על חברו הטוב בסיום. "אני מנסה את הכי טוב שלי כשאני על המגרש, שיחקנו מצוין ואני מקווה ששימחנו את הקהל".

והיתה גם סערה לא קטנה לפני המשחק, כאשר מי שאמור היה לשפוט הוחלף על ידי ארגון השופטים המקצועיים (PRO) לאחר שברשתות החברתיות הופיעו תמונות שלו המועמד המקורי, גיז'רמה סרטה, לבוש בחולצת אינטר מיאמי, קבוצתו של ליאונל מסי.

סרטה הוחלף על ידי גרדונו חיימה הררה, על פי ההודעה השבועית של PRO על הקצאות שופטי MLS. איבן סיד קרוז החליף את הררה כשופט הרביעי. דובר של איגוד השופטים אישר: "השופט גיז'רמה סרטה הוצא מהמשחק עקב קונפליקט פוטנציאלי". השינוי מגיע בזמן לא נוח עבור האיגוד האמריקאי, שמתמודד עם איומי שביתה ומתיחות עם איגוד שופטים אחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

כך או כך, ברשתות החברתיות לעגו בצורה בוטה על השופט, כשרבים טענו: "הפעם עלו עליו כי הוא הצטלם עם החולצה ונתפס על חם, מי יודע כמה מעריצי מסי כבר שפטו אותו בקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully