וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד לא נרגעת: ניתוח "הסקנדל הכי גדול בשנים האחרונות"

מתי בדיוק השופט שרק לסיום, כמה זמן אמור היה להוסיף, למה דווקא בלינגהאם הורחק ומה חשבו שחקני ולנסיה. הכל על שערוריית השיפוט במשחק של ריאל מדריד - "רגע שייחרט בספרי ההיסטוריה" - והתגובות הנסערות

תקציר: אתלטיק בילבאו - אתלטיקו מדריד 0:3 (חצי גמר גביע)/ספורט1

זה היה משחק סוער גם ככה, אבל הסיומת שלו הייתה נדירה במיוחד: ריאל מדריד סיימה אתמול (שבת) ב-2:2 את משחקה באצטדיון המסטאיה מול ולנסיה, במשחק שבו פיגרה 2:0 וחזרה ל-2:2 בזכות צמד של ויניסיוס, האיש שבשנה שעברה ספג התעללות גזענית וגם אתמול היה מושא להקנטות, שריקות ובוז - וכיכב בהתגרויות הדדיות.

אבל אם זה לא הספיק, הגיע האירוע המסעיר עם שריקת הסיום. ולנסיה וריאל נאבקו על הניצחון עד השנייה האחרונה, דחפו קדימה לכל אורך 7 הדקות של תוספת הזמן וחיפשו שער ניצחון. ריאל השיגה אותו, כאשר ג'וד בלינגהאם נגח פנימה - אבל אז גילה שהשופט שרק לסיום כשהכדור היה באוויר! גיל מנסאנו החליט לא לאשר את השער, שאכן נכבש אחרי שריקת הסיום, אבל השאלה היא למה.

ג'וד בלינגהאם ושחקני ריאל מדריד במהלך הסיום במשחק המטורף מול ולנסיה. JOSE JORDAN/AFP, GettyImages
בלינגהאם כובש את מה שהוא חשב שהוא שער ניצחון/GettyImages, JOSE JORDAN/AFP

אכן השער נכבש כשעל השעון היו 98:42 דקות, כשהשופט קבע רק 7 דקות לתוספת. אבל למעשה, בתוספת הזמן מנסאנו שרק לפנדל לזכות ולנסיה, שבוטל על ידי ה-VAR (החלטה מפוקפקת שהוסיפה עוד לזעם של ריאל עליו), ובספרד בדקו ומצאו שלמעלה משתי דקות מתוך השבע בוזבזו על בדיקת שופטי המסך (בין 90:25 ל-92:50).

עם זאת, השופט לא החזיר את שתי הדקות הללו, לא נתן להתקפה להסתיים, ופסל את השער כשהוא מהסס עם השריקה, מתעכב עמה - וכאמור שורק רק כשהכדור באוויר, שנייה לפני שבלינגהאם נגח פנימה. למעשה, אפילו שחקני ולנסיה לא ידעו שניצלו, ונראו מתוסכלים מהספיגה של השער.

בתקשורת הספרדית מדרידאית כמובן ביקרו את השופט. ב"מארקה" זה נקרא "סקנדל", ב"אס" נטען ש"הליגה הסתבכה עם הביזיון הזה, ובוא נראה אותה מסבירה את זה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'וד בלינגהאם ושחקני ריאל מדריד מתלוננים אל השופט אחרי הסיום במשחק המטורף מול ולנסיה. JOSE JORDAN/AFP, GettyImages
ג'וד בלינגהאם ושחקני ריאל מדריד מתלוננים אל השופט אחרי הסיום במשחק המטורף מול ולנסיה/GettyImages, JOSE JORDAN/AFP
ג'וד בלינגהאם ושחקני ריאל מדריד מתלוננים אל השופט אחרי הסיום במשחק המטורף מול ולנסיה. JOSE JORDAN/AFP, GettyImages
ג'וד בלינגהאם ושחקני ריאל מדריד מתלוננים אל השופט אחרי הסיום במשחק המטורף מול ולנסיה/GettyImages, JOSE JORDAN/AFP

הנזק לריאל נמשך אחרי השריקה, כי במהלך המחאות של בלינגהאם הוא הורחק, אחרי שאמר לשופט "מה זה לעזאזל", "זה פאקינג גול, הכדור היה באוויר", לכאורה. אורליאן טשאומני צייץ ש"זה מביך", וריאל מדריד צייצה בבוטות: "החלטה חסרת תקדים של השופט מנעה מריאל ניצחון במסטאיה... בלינגהאם כבש את שער הניצחון במהלך האחרון, אבל גיל מנסאנו פסל אותו כשהכדור היה באוויר".

רובן בראחה, מאמן ולנסיה, אמר ש"ראיתי בבירור, ראיתי שהשופט שרק לפני ההגבהה. הוא גם נתן להם חמש דקות תוספת במחצית הראשונה שבהן מדריד כבשה מולנו. זה מה שהשופט קבע, ואין הרבה מה להגיד". גם קרלו אנצ'לוטי הסכים: "אין הרבה מה להגיד, קרה פה משהו חסר תקדים". עם זאת הוסיף: "נישן טוב הלילה, בידיעה שאנחנו עדיין במקום הראשון".

קרלו אנצ'לוטי מנסה להרגיע את ג'וד בלינגהאם אחרי התיקו של ריאל מדריד בוולנסיה. רויטרס
קרלו אנצ'לוטי מנסה להרגיע את ג'וד בלינגהאם אחרי התיקו של ריאל מדריד בוולנסיה/רויטרס

ריאל: החלטה חסרת תקדים

הסערה במגרש נמשכה הרבה אחרי השריקה

שופט העבר לא מאמין למראה עיניו

טשואמני: "זה מביך"

הרוחות לא נרגעו גם אחרי השריקה לסיום. טשואמני העצבני בעט ושבר שלט פרסומת בדרך לחדר ההלבשה, וגם בחדר ההלבשה עצמו הטונים היו גבוהים.

"זה הסקנדל הכי גדול של השנים האחרונות", חרצו ב"מארקה". "בריאל מדריד מרגישים שהדקה הזו תיחרט בספרי ההיסטוריה של הכדורגל, והם דורשים התערבות משפטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully