וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמת ענק ושערוריית שיפוט: ריאל מדריד סיימה ב-2:2 אצל ולנסיה

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 0:23

הוגו דור (27) וירמצ'וק (31) הדהימו את המוליכה. ויניסיוס כבש צמד (45 ו-76) והשווה. בלינגהאם השלים מהפך בדקה ה-90+8 (!), אבל השופט חסוס חיל שרק שניות לפני כן לסיום וגם הרחיק את האנגלי על המחאות

תקציר סופרקופה ספרדי: ריאל מדריד - ברצלונה 1:4/ספורט1

המחזור ה-27 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) עם דרמת ענק בולנסיה, שם ריאל מדריד כבר הפכה מ-2:0 ל-2:3, אבל שער הניצחון של בלינגהאם נפסל בגלל שריקה מוקדמת לסיום. סביליה פתחה את היום עם 2:3 חשוב מבחינתה מול ריאל סוסיאדד. חטאפה ולאס פלמאס נפרדו ב-3:3 משוגע.

ג'וד בלינגהאם ושחקני ריאל מדריד מתלוננים אל השופט אחרי הסיום במשחק המטורף מול ולנסיה. JOSE JORDAN/AFP, GettyImages
שער ניצחון שלו נגזל. בלינגהאם/GettyImages, JOSE JORDAN/AFP

ולנסיה - ריאל מדריד 2:2

ראינו כבר הרבה דרמות בספרד, במיוחד במשחקים של ריאל מדריד שרגילה לעשות מהפכים, אבל מה שהתרחש הלילה באצטדיון במסטאייה עוד ידובר הרבה מאוד זמן. הבלאנקוס הגיעו לאצטדיון שבו הם הפסידו בשנה שעברה וגם הפעם הם סבלו במחצית הראשונה שבה הוגו דורו וירמצ'וק סידרו למארחים יתרון כפול במחצית הראשונה. אלא שריאל, כמו ריאל, לא נבהלה. ויניסיוס צימק בתוספת הזמן של המחצית מול הקהל שהקניט אותו ובדקה ה-76 השלים צמד והשווה עם נגיחה מקרוב. אלא שזה היה רק הספתח למה שקרה בתוספת הזמן. ריאל יצאה להתקפה אחרונה בדקה ה-90+8.

ברהים דיאס מצא את ראשו של בלינגהאם, שנגח לפינה הרחוקה וכבש, אלא שחיל מנסנו שרק לסיום כמה שניות לפני כן וביטל את הגול. אנשי ריאל מדריד לא האמינו לשריקה הזו והתנפלו על מנסנו, שבתגובה גם שלף אדום לבלינגהאם. בספרד יתעסקו כמובן במשחק הזה עוד הרבה זמן אבל בכל מקרה מחר יש הזדמנות אולי בלתי חוזרת לג'ירונה וגם לברצלונה לצמק את הפער מהבלאנקוס בפסגה. ג'ירונה תתארח אצל מאיורקה ובארסה האלופה תצא לסאן מאמס למשחק חוץ קשה מאוד נגד בילבאו. האם הליגה תיפתח מחדש?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ויניסיוס ריאל מדריד חוגג. רויטרס
ספג שוב הקנטות מאוהדי ולנסיה וענה עם צמד. ויניסיוס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 24: ויניסיוס נדחף על ידי פולקייה, רגע לפני שהוא חדר לרחבה. אבל השופט התעלם.

דקה 27: גול! ולנסיה עלתה ל-0:1 מפתיע משער של הוגו דורו שנותר לא מכוסה ונגח מקרוב אחרי כדור רוחב חזק של פראן פרס.

דקה 31: גול! 0:2 מדהים לוולנסיה. דני קרבחאל עשה טעות איומה כשמסר כדור לאחור ולא ראה את ירמצ'וק, שהתגנב, עבר את השוער וכבש את השני.

דקה 45: גול! ריאל מדריד צימקה ל-2:1 משער של ויניסיוס, שהתעמת עם אוהדי ולנסיה לאורך כל המחצית ודחק מקרוב אחרי מסירת רוחב של קרבחאל.

דקה 55: בלינגהאם השכיב את מוסקרה ברחבה ובעט לפינה, אבל ממרדשווילי הדף בקושי. כמעט השוויון של ריאל מדריד.

דקה 76: גול! ויניסיוס, מי אם לא הוא, קיבל הרמה מברהים דיאס וממטר נותר פנוי ונגח פנימה.

דקה 85: כל ההתלהבות של המשחק הפכה להלם מצד שחקני שתי הקבוצות אחרי שטשואמני נחת על הרגל של דיאקבי וכנראה שבר לו אותה. דיאקבי פונה על אלונקה אחרי דקות ארוכות והמשחק הזה ייכנס לתוספת זמן ארוכה.

דקה 90: השופט הורה על הנקודה הלבנה אחרי ספק עבירה של פראן גרסיה על הוגו דורו. אלא ה-VAR נכנס לפעולה, חסוס חיל נקרא לצפות שוב במהלך וביטל את ההחלטה שלו.

דקה 90+8: איזו דרמה במסטאייה! חסוס חיל כבר שרק לסיום בעיצומה של התקפת ריאל מדריד, שהסתיימה בשער נגיחה של בלינגהאם אחרי הרמה של ברהים דיאס. שחקני ריאל מדריד התנפלו על חיל, כולל אנצ'לוטי אבל השופט עמד על שלו וסיים את המשחק ב-2:2. וואו, פשוט מטורף.

יוסף אן-נסירי שחקן סביליה חוגג שער. Fran Santiago, GettyImages
חגג על ההגנה החסרה של סוסיאדד. אן-נסירי/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - ריאל סוסיאדד 2:3

שלושה ימים בלבד לפני שהיא תארח את אמבפה ופריז סן ז'רמן במשחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות, סוסיאדד יצאה למגרשה של סביליה. המאמן אלגואסיל שמר על כמה שחקני מפתח כמו טאקה קובו ומיקל מרינו וזה עלה לו בהפסד. סביליה מבחינתה ברחה מהתחתית עם צמד בזק של יוסף אן-נסירי. חלוץ נבחרת מרוקו כבש כבר בדקה ה-11 והכפיל אחרי שתי דקות. אנדרה סילבה, החלוץ המאכזב של סוסיאדד, צימק בפנדל על סף ההפסקה, אבל סרחיו ראמוס האגדי קבע 1:3 בנגיחה (65) ובראיס מנדס רק צימק בתוספת הזמן.

seperator

משחקים נוספים:


ראיו וייקאנו - קאדיס 1:1

חטאפה - לאס פלמאס 3:3
לחטאפה: חואן מאטה (11), מייסון גרינווד (13), נמניה מקסימוביץ' (45). ללאס פלמאס: סנדרו רמירס (35), סרג'י קרדונה (50), מוניר אל חדאדי (57)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully