וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסורים רבים בבאר שבע, יצחקי: "אם לא נהיה מדויקים, ניענש"

ויטור, חטואל, פוקו ואולד עומאר ייעדרו בטרנר (שני, 20:30). אליאסי יחזור לשער, ברדה: "בית"ר משחקת היום כדורגל שונה". זסנו: "צריך להבטיח הישארות כמה שיותר מהר"

מחזור 24הסתיים04/03/2024
הפועל באר שבע
  • לופס (36)
0
    בית"ר ירושלים
    תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 4:4/ספורט1

    הפועל באר שבע

    "בית"ר ירושלים זו קבוצה מפוצצת בכישרון ואם אנחנו רוצים לחזור ולנצח בליגה, אנחנו צריכים להרים את הרמה כי מה שהצגנו בשתי המחציות מול עירוני טבריה בגביע המדינה, לא יספיק", כך אמר אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע לקראת המשחק מחר (שני, 20:30) מול בית"ר ירושלים בטרנר. לא היה קל להפועל באר שבע העונה מול בית"ר. בסיבוב הקודם זה הסתיים בתיקו 4:4 בטדי. בגביע המדינה עברה הפועל באר שבע בזכות שער קטן כשבית"ר משחקת לא פחות טוב ממנה וגם מקופחת בהחלטת שיפוט.

    "בית"ר משחקת היום קצת שונה עם לחץ גבוה", סיפר ברדה. "יש לה מנהל מקצועי חדש, אלמוג כהן, ומאמן חדש ברק יצחקי שהוא חבר שלי. ברק ואני שיחקנו יחד בבלגיה. אני חושב שבית"ר עשתה צעד נכון עם המינוי המצוין שלו".

    הפועל באר שבע תחסר מחר רשימה ארוכה של שחקנים. מיגל ויטור יעדר וכמוהו גם רותם חטואל, אנדרה פוקו, אימרן אולד עומאר החולה ודיינר קיניונס. השוער ניב אליאסי צפוי לחזור לשער אחרי הופעה טובה של אופיר מרציאנו בגביע.

    אמיר גנאח הפועל באר שבע מול בית"ר ירושלים. דני מרון
    יפתח בכנף. גנאח/דני מרון

    בית"ר ירושלים

    "הפועל באר שבע בכושר טוב ולכן מצפה לנו משחק מאוד קשה, נצטרך לעשות את הדברים בצורה נכונה ומדויקת, ואם לא - ניענש", אמר ברק יצחקי לקראת המשחק. "מהיום הראשון שלי פה הבנו שהמצב לא מזהיר, אנחנו נמצאים עמוק בתחתית. אבל השחקנים באים לעבוד קשה מדי יום, הם מראים רצינות ומחויבות וצריך להביא את זה למגרש".

    זוהר זסנו הוסיף: "זה שקוראים לנו בית"ר ירושלים לא יביא לנו יותר נקודות, צריך להבטיח הישארות כמה שיותר מהר".

    ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
    עוד משחק גורלי. יצחקי/ברני ארדוב

    טריוויה

    * בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל באר שבע רק פעם אחת ב-31 מפגשי הליגה האחרונים. זה קרה בדצמבר 2019, אז שלומי אזולאי החלוץ קבע 0:1 בטרנר.

    * בסיבוב הראשון סיפקו השתיים את המשחק הפורה של העונה: 4:4 עם שמונה כובשים שונים (כולל שער עצמי) וחזרה של הפועל באר שבע מפיגור 3:1.

    * אליניב ברדה וברק יצחקי נפגשים לראשונה כמאמנים. הם שיתפו פעולה בעבר לא רק בנבחרת ישראל (יצחקי בישל לברדה ב-1:2 על רוסיה בנובמבר 2007) אלא גם במדי גנק במהלך חלקה השני של עונת 2007/08.

    * הפועל באר שבע הפסידה במחזור הקודם לראשונה אחרי 12 משחקי ליגה, בעוד בית"ר ירושלים ללא ניצחון בחמשת המחזורים האחרונים.

    * בית"ר ירושלים הפסידה העונה בארבעה משחקים בהם הובילה - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. בשלושה מקרים נוספים, היתרון שלה הפך לשוויון.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 11781

    שלישי בשמינית גמר הגביע:

    הפועל נוף הגליל - הפועל ראשון לציון (18:00)

    מכבי נתניה - הפועל ירושלים (19:00)

    הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה (19:30)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully