וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכה העונה? רק 2:2 לבאיירן, הפער מלברקוזן יוכל לגדול ל-10

הבווארים בזבזו שערים נפלאים של טל (35) ומוסיאלה (75) מול פרייבורג ולא הצליחו להתקרב למוליכה. הולר כבש שער דרמטי בדקה ה-87

תקציר ה-2:2 של באיירן מינכן עם פרייבורג/ספורט1

המחזור ה-24 בבונסדליגה הגרמנית התחיל כבר הערב (שישי) כשבאיירן מינכן פספסה הזדמנות לצמצם את הפער מבאייר לברקוזן לאחר שסיימה ב-2:2 עם פרייבורג. בשבת, שטוטגרט תנסה לברוח במקום השלישי, בורוסיה דורטמונד תנסה להישאר ברביעייה הראשונה כשתתארח אצל אוניון ברלין ור.ב. לייפציג תחפש לעקוף אותה במשחק חוץ בבוכום.

פרייבורג - באיירן מינכן 2:2

ייתכן שזה המשחק שיחרוץ סופית את גורל העונה, ויעניק את הצלחת ללברקוזן, שאם תנצח את קלן ביום ראשון תגדיל את הפער בפסגה ל-10 נקודות. הבווארים כבר חשבו שיצאו מהמשבר בזכות הניצחון על לייפציג ונראו בדרך למהפך וניצחון בחסות הכישרונות הצעירים - עד שער דרמטי של לוקאס הולר בדקה ה-87 פוצץ להם את הבועה. עוד קודם לכן כריסטיאן גונתר כבש שער יתרון מפתיע למארחת בדקה ה-12, מאתיס טל ענה עם פצצה לחיבורים מקצה הרחבה (35) וג'מאל מוסיאלה השלים מהפך בדקה ה-75 עם מבצע יחיד מבריק, אבל אז הגיע הולר. העונה המאכזבת של הבווארים בדרך לסיום מסויט.

שחקני באיירן מינכן הארי קיין, רפאל גריירו מאוכזבים. Alex Grimm, GettyImages
סדרת החמצות. קיין/GettyImages, Alex Grimm

בוכום - ר.ב. לייפציג (שבת, 16:30)

דווקא אחרי שחשבה שיצאה מהמשבר שלה עם רצף של שלושה מחזורים ללא ניצחון והפסד מינימלי לריאל מדריד במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, לייפציג הפסידה לבאיירן מינכן בתוספת הזמן ופספסה הזדמנות לעלות למקום הרביעי על חשבון בורוסיה דורטמונד. קבוצת התחתית חזרה להפסיד אחרי הניצחון היוקרתי על האלופה עם 5:2 לגלדבאך, וניצחון על זו מהמקום החמישי יוכל להקפיץ אותה למחוזות מרכז הטבלה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן ר.ב. לייפציג צ'אבי סימונס. Alexander Hassenstein, GettyImages
המטרה - להיכנס לטופ 4. סימונס/GettyImages, Alexander Hassenstein

אוניון ברלין - בורוסיה דורטמונד (שבת, 16:30, ספורט3)

דונייל מאלן לא יעמוד לרשות טרזיץ' בשבת בעקבות צבירת צהובים, אך ניקלאס פולקרוג יקווה להמשיך בכושר הכיבוש שלו ולהחזיר את דורטמונד למסלול הניצחונות, גם בבירת גרמניה. אוניון כבר התאוששה מפתיחת העונה המחרידה שלה וברצף של 4 מחזורים ללא הפסד עם 25 נקודות במקום ה-14, כשניצחון יקר על הצהובים-שחורים יוכל כמעט להבטיח עונה נוספת בבונדסליגה הבכירה.

ניקלאס פולקרוג, חלוץ בורוסיה דורטמונד. רויטרס
האיש של דורטמונד יצטרך לקחת עליו את המשחק. פולקרוג/רויטרס

וולפסבורג - שטוטגרט (שבת, 19:30)

רצף של 4 ניצחונות ליגה נעצר בשבוע שעבר באופן מפתיע כששטוטגרט סיימה ב-1:1 עם פ.צ. קלן מהתחתית, תיקו שאמנם הגדיל מעט את הפער במקום השלישי, אך גם את הפער מהמקום השני של באיירן מינכן. מול וולפסבורג המאכזבת שלא ניצחה מאז אמצע דצמבר, האורחת תנסה להתקרב לאלופה הגרמנית ולתקוע יתד משמעותי על מנת להבטיח את המקום בליגת האלופות בעונה הבאה.

משחקים נוספים בשבת:

דרמשטאדט - אוגסבורג (16:30)
היידנהיים - איינטרכט פרנקפורט (16:30)
מיינץ - בורוסיה מנשנגלדבאך (16:30)

משחקי יום ראשון בגרמניה:

פ.צ. קלן - באייר לברקוזן
הופנהיים - ורדר ברמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully