וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיבורי ה-WWE של שנות ה-90': וירג'יל הלך לעולמו בגיל 61

המתאבק זכור כנושא הכלים של טד דיביאסי והיה גם ב-WCW לאחר מכן. לפני כשנה וחצי התפאר: "שכבתי עם מיליון נשים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.2/ספורט1

כוכב ה-WWE וירג'יל, שזכור לחובבי ההיאבקות משנות ה-90' בעיקר כשומר הראש ונושא הכלים של איש מיליון הדולר טד דיביאסי, הלך לעולמו בגיל 61.

בחשבון האינסטגרם שלו נכתב: "אנחנו מאשרים את החדשות העצובות בדבר מותו של כוכב ההיאבקות וירג'יל/מייקל ג'ונס. יש כל כך הרבה מה לומר כאן ונשמח לחלוק סיפורים, אבל כרגע זה יום קשה כי החבר שלנו איננו עוד. נבקש בשלב זה לזכור אותו כאדם שהיה ומאחלים לו לאכול פסטה ללא הגבלה בגן עדן. אנחנו אוהבים אותך מייק".

מייקל ג'ונס החל את הקריירה שלו בממפיס ב-1985 תחת השם "סול טריין ג'ונס" ב-CWA ולאחר מכן הפך לאלוף AWA וגם אלוף זוגות באיגוד הזה עם רוקי ג'ונסון, אביו של "דה רוק". הוא זכה להכרה לאומית כאשר התקדם ל-WWE (בזמנו עדיין WWF) שנה לאחר מכן ובמשך שנים היה נושא מזוודת הכסף של דיביאסי, אותו ליווה לזירה ומדי פעם גם התערב בקרבות.

ב-1991 "בגד" וירג'יל בדיביאסי ברויאל ראמבל, הפך לחביב הקהל וניצח את הבוס לשעבר ברסלמניה, כשבהמשך אותה שנה גבר עליו גם בסאמרסלאם ב"אליפות מיליון הדולר".

אחרי כמה שנות דשדוש עזב את הארגון הגדול וב-1996 הפציע שוב על המסכים עם השם "וינסנט" ב-WCW, הליגה המתחרה של טד טרנר, וגם שם ליווה את דיביאסי והאלק הוגאן. במהפכה של הוגאן ו-NWO, הצטרף וינסנט והיה חלק מהקליקה ששינתה את הארגון. בשנת 2000 פרש, הופיע מדי פעם בסיבובים באסיה וחזר ל-WWE ב-2010 עם טד דיביאסי הבן.

באפריל 2022 גילה שסבל פעמיים בעבר משבץ ואובחן כבעל דמנציה. חודש לאחר מכן סיפר כי אובחן כחולה בסרטן המעי הגס.

לפני כשנה וחצי התארח וירג'יל בפודקאסט Breadstick Diaries ונשאל עם כמה נשים שכב לאורך השנים. "אני לא יודע", השיב, "אולי... בכל העולם? כנראה שמיליון".

  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully