וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאבק העבר התרברב והתפאר: שכבתי עם מיליון נשים

8.8.2022 / 23:53

כך טוען וירג'יל, שכיכב בשנות השמונים והתשעים בארה"ב. ברשת עשו חשבון ומצאו: אם כך, הוא היה צריך לשכב עם אישה כל 37 דקות

בשנות השמונים והתשעים היה וירג'יל שם דבר בעולם ההיאבקות האמריקאי ונודע ביותר בתור נושא כליו ועוזרו האישי של "איש מיליון הדולר" טד דיביאסי. כעת, מתברר שכל הפרסום הזה סייע לו גם עם נשים - ועוד איך סייע. מתאבק העבר, ששמו האמיתי הוא מייקל ג'ונס, התארח בפודקאסט Breadstick Diaries ונשאל עם כמה נשים שכב לאורך השנים.

"אני לא יודע", השיב, "אולי... בכל העולם? כנראה שמיליון". כן, קראתם נכון - לטענתו, הוא שכב עם לא פחות ממיליון נשים. מנחה הפודקאסט פרץ בצחוק. "וירג'יל, בחייך, מיליון?" שאל אותו, ומתאבק העבר התעקש: "כן, אתה יודע כמה אנשים יש בעולם?"

"אז אתה טוען שכמות הנשים ששכבת איתן היא מיליון?" שאל שוב המנחה. וירג'יל שוב טען שכן, ושלכל הפחות, שכב עם יותר נשים מריק פלייר (שטען, בשעתו, ששכב עם למעלה מ-10,000 נשים).

ברשת כבר מיהרו לעשות את החשבון. אחד המגיבים כתב: "וירג'יל נולד ב-7 באפריל, 1951. כדי שישכב עם מיליון נשים, זה ממוצע של אישה כל 37.5 דקות, מאז שנולד". מגיב אחר עשה גם הוא חשבון שתקף רק לקריירת ההיאבקות של וירג'יל - כדי להגיע למספר הזה, הוא צריך היה לשכב עם 60 נשים ביום.

וירג'ל עצמו צייץ את כותרת הכתבה שדיווחה על האמירה שלו ובמקום לחזור בו כתב: "אל תשנאו את השחקן".

הקריירה של וירג'יל החלה ב-1985 ונמשכה עד 2019 בין היתר גם ב-WCW ו-AEW. מוקדם יותר השנה חשף כי עבר שבץ, וכי הוא סובל מדמנציה וסרטן הקיבה.

  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות
  • wwe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully