וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן העבר המצרי טוען: "כוכבה של ליברפול חתם בערב הסעודית"

מידו, ששיחק בעברו בפרמיירליג, סיפר כי לפני מידע שהוא קיבל, מוחמד סלאח יעבור בקיץ לאחת הקבוצות מהליגה הערבית העשירה. בקיץ האדומים סירבו להצעה בגובה 150 מיליון ליש"ט על החלוץ

דריבל, 28.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

עזיבתו של יורגן קלופ בקיץ עשויה להשפיע לא רק בפן המנטלי על ליברפול, אלא גם על הפן המקצועי עם שמועות ודיווחים על מספר שחקנים שייתכן ויעזבו את הקבוצה יחד עם המאמן הגרמני. אחרי שוירג'יל ואן דייק הכחיש את השמועות, הבא בתור לקבל את הכותרות הוא מוחמד סלאח, שכבר בקיץ האחרון קיבל הצעה חסרת תקדים מאל איתיחאד הסעודית כשלאדומים הוצעו 150 מיליון ליש"ט עבור החלוץ המצרי.

כבר בחודש ינואר דובר על כך שאחת הקבוצות הסעודיות ינסו להנחית את הכוכב הגדול של עולם הכדורגל הערבי, אך גם אז קלופ הצהיר שגם 200 מיליון כרגע לא יספיקו וסלאח לא יעזוב באמצע העונה. כעת, יש המפקפקים בדבריו של הגרמני, כשמידו, שחקן העבר בין היתר של טוטנהאם, ווסטהאם ומידלסברו, סיפר כי לפי מידע שהוא קיבל, חלוצה המצרי של ליברפול כבר חתם "בקבוצה כלשהי מהליגה הסעודית".

מוחמד סלאח, קשר ליברפול. GettyImages
הכוכב המצרי יעזוב יחד עם קלופ בקיץ? סלאח/GettyImages

חוזהו של סלאח יתסיים בקיץ של 2025, כאשר עדיין לא ברור האם ליברפול תוותר על שירותיו של אחד מהשחקנים הגדולים בתולדות המועדון תמורת הכסף הגדול מסעודיה, בטח עם עזיבתו של אחד המאמנים המצליחים בתולדותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully