וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסור להרגיש פייבוריטים. אי אפשר לפספס הזדמנויות עד סוף העונה"

28.2.2024 / 20:10

מכבי תל אביב תחזור ליורוליג אחרי שלושה שבועות, וחוששת מהמפגש עם אלבה מהתחתית: "לא נרצה להיות בין הקבוצות שהפסידו לה". הצהובים ינסו לעצור רצף של שלושה הפסדים, תומאסון, דיברתולומאו וריברו ישובו לסגל (ה', 21:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.2/ספורט1

שלושה שבועות אחרי שהפסידה לאנאדולו אפס במשחקה האחרון ביורוליג, תשוב מחר (חמישי, 21:00) מכבי תל אביב למפעל כשתתארח במרסדס-בנץ ארנה אצל אלבה ברלין. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום העשירי, מהנמוכים ביותר בו היו העונה בטבלה, עם 13 ניצחונות ו-13 הפסדים וכשהם בעיצומו של רצף ההפסדים הארוך ביותר שלהם העונה - שלושה במספר. כמו כן, מכבי תל אביב הפסידה בששת משחקי החוץ האחרונים שלה. אלבה ברלין מדורגת במקום ה-17 עם חמישה ניצחונות בלבד ו-21 הפסדים.

הצהובים נחתו היום בצהריים בבירת גרמניה אחרי הניצחון על מכבי רמת גן אתמול, כאשר לסגל הקבוצה יצטרפו שלושה שחקנים שלא שיחקו בזיסמן - ג'ון דיברתולומאו שישוב מהלוויית סבתו בארצות הברית, וג'ו תומאסון וחסיאל ריברו שהצטרפו ממשחקי נבחרות גאורגיה וקובה בהתאמה בתחילת השבוע. מי שייעדר מהמשחק הוא רומן סורקין שיחסר בחודש הקרוב בשל הפציעה בברכו בניצחון הנבחרת בפורטוגל.

המשחק בברלין יפתח סדרה של חמישה משחקים עבור מכבי תל אביב בהם תפגוש יריבות שגמרו את עונת היורוליג שלהן ואיבדו סיכוי ריאלי להעפיל לפלייאוף. בקבוצה יודעים כי כל הפסד במשחקים הללו עשוי לעלות להם - במקרה הטוב - באי כניסה לפלייאוף והישארות בפלייאין, ובמקרה הגרוע לסבך אותם מאוד בכניסה לפלייאין עצמו.

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
יצטרף בחזרה לסגל. דיברתולומאו/אודי ציטיאט

ולמרות המאזן הגרוע של אלבה ברלין, באלופה הישראלית נותנים המון כבוד לגרמנים שכבר רשמו העונה ניצחונות מפתיעים. "לא נרצה להיות בצד של הקבוצות שאיבדו משחקים נגד אלבה", אמרו במועדון לקראת המשחק, "אנחנו זוכרים שהניצחון שלנו על אלבה בסיבוב הראשון היה בסגל חסר מאוד שלהם, ואנחנו ניתקל בקבוצה אחרת לחלוטין בחמישי".

עודד קטש אמר לקראת המשחק: "הצטרפו ג'ון, ג'ו וריברו, התחברנו לאימון מסכם אחד. תמיד במשחק הראשון אחרי פגרה קשה לדעת איך נגיב, אבל אנחנו מנסים לעשות כמה שיותר כדי להתחיל את המשחק טוב. זה משחק לא פשוט נגד קבוצה שהרבה יותר טובה לאחרונה, בטח בבית. אסור לנו להרגיש פייבוריטים. אנחנו לא יכולים לפספס הזדמנויות עד סוף העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כאמור, אלבה ברלין היא אחת הקבוצות החלשות ביותר ביורוליג העונה, ובדרך כלל כשהיא פוגשת את מכבי תל אביב, הצהובים יוצאים עם ניצחון. רק פעמיים בעבר הצליחה אלבה לנצח את מכבי תל אביב, בפעם האחרונה בעונת 2021/22 כשתמיר בלאט, שמשחק היום בקבוצה של עודד קטש, היה באלבה.

את אלבה שמדורגת רק במקום השביעי בגרמניה מאמן ישראל גונסאלס. השחקן המוביל הוא הגרמני יוהאנס ת'ימן שרושם 12.8 נקודות ו-5 ריבאונדים בממוצע למשחק. הגארד האמריקאי סטרלינג בראון תורם 11.3 נקודות למשחק וחוץ מהם מקבלת אלבה ברלין לא מעט גם ממתיאו ספאניולו וגבריאלה פרוצ'ידה האיטלקים, ומהמקומיים טים שניידר ומלטה דלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully