וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבירה על התקנון? במכבי תל אביב ובמנהלת הליגה לא מתרגשים

27.2.2024 / 18:02

הצהובים רשמו רק 5 ישראלים, אבל זו לא הפעם הראשונה שזה קורה עם סגל קצר. קטש על הניצחון: "העומס מטורף, שמרנו טוב כל המשחק"

מחוץ לקווים, 25.2/עריכת וידאו: זיו שטיינר

במכבי תל אביב דחו היום (שלישי) את הטענות לפיהן הם עברו על תקנון מנהלת ליגת העל בכך שרשמו רק חמישה שחקנים ישראלים בסגל למשחק נגד מכבי רמת גן, מתוך 10 שחקנים בסך הכל.

בכירים במנהלת הליגה סיפרו היום לוואלה! ספורט כי למרות שבתקנון המנהלת מצוין כי "קבוצה שתרשום חמישה זרים בטופס, צריכה לרשום שישה שחקנים ישראלים", במקרים רבים בעבר קבוצות רשמו רק חמישה ישראלים כשהן העמידו סגל של 10 שחקנים ושזו לא הפעם הראשונה שמקרה כזה קורה.

התקנון מתייחס למצב נתון ונורמלי ובו הקבוצות רושמות לפחות 11 שחקנים בסגל. "ברגע שקבוצה רושמת רק 10 שחקנים בטופס, שזה לצורך הדיון העבירה, היא יכולה לרשום פחות ישראלים, כך לפחות התייחסו לנושא הזה בעבר".

המאמן עודד קטש התייחס לעניין בקצרה אחרי המשחק כשאמר: "פעם ראשונה שאני שומע על זה. נעשה בדק בית".

ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הצטיין עם 19 נקודות. ג'ייק כהן/ברני ארדוב

על הפרקט עצמו ריצת 0:11 ברבע השלישי סייעה למכבי תל אביב לפתוח פער דו ספרתי, בדרך לניצחון 71:88. קטש אמר בסיום: "בסך הכול שמרנו טוב 40 דקות. התקפית היינו לא מספיק שקטים בחצי הראשון, אבל בחצי השני זה היה קצת יותר טוב. הגענו קצרים יחסית, הייתה בעיית עבירות, שיחקנו עם הרכבים לא רגילים. זה לא מקום שקל לשחק בו וצריך לתת קרדיט לרמת גן - כך שזה ניצחון טוב בסופו של דבר".

קטש התייחס ללורנזו בראון ותמיר בלאט: "שניהם נחו שבוע, אני שמח שקיבלנו אותם בחזרה בריאים והם עברו את המשחק הזה בשלום. העומס מטורף, לצערי גם רומן סורקין שילם את המחיר הזה ונחסר אותו. שחקנים יצטרכו לעשות סטפ אפ, יש לנו את הצוות רפואי הכי טוב ואת הפיזיולוג הכי טוב, זה עוזר לנו לצלוח את לוח המשחקים המשוגע. הדבר הזה לא פחות משמעותי ממה עושים בהתקפה או איך שומרים בהגנה".

על הטקס לזכרו של ליאור ליובין אמר קטש: "כל יום אני חושב על ליאור. געגועים. הטקס היה מאוד מכבד, מאוד מרגש. בגלל לוח המשחקים, לא יוצא לי תמיד להיות עם רז והילדות, לראות אותן פה היה שובר לב. ננסה ונשתדל להנציח אותו בכל הזדמנות, אבל לאו דווקא בטקס. מי שהכיר את ליאור היה לו השפעה יומיומית ונרצה לגרום לו להיות גאה בו, איפה שהוא לא נמצא".

עוד בוואלה!

בראש ולראשונה: מכבי תל אביב בפסגה עם 71:88 על עירוני רמת גן

לכתבה המלאה
רז שפירא אלמנתו של ליאור ליובין עם מאמן מכבי תל אביב ומי שהיה חברו הטוב עודד קטש בטקס קריאת יציע על שמו. ברני ארדוב
"שובר לב". קטש עם אלמנתו של ליאור ליובין ז"ל, רז/ברני ארדוב

האזינו: אהרל'ה ויסברג על ניצחונה של מכבי תל אביב

מאמן מכבי רמת גן, שמוליק ברנר: "הרגשתי שאנחנו בעניינים ברבע השלישי ומגיבים טוב לקושי. היה 55:54 ואז היו להם כמה שלשות ופתאום הם סיימו את הרבע השלישי ב-11 הפרש, ושם קצת נשברנו. נתקלנו באגרסיביות ואינטנסיביות של קבוצת יורוליג ולא הגבנו מספיק טוב. הפסדנו טיפה בגישה. זה לא התחבר לנו במומנטום. אנחנו צריכים להתמודד יותר טוב עם אגרסיביות

על איתי מושקוביץ' והשינויים: "איתי היה טוב, לא פשוט להגיע לקבוצה חדשה ובמשחק הראשון לפגוש את מכיב תל אביב. זה שינוי שייקח זמן לראות אותו. יש לנו גרעין טוב, אנחנו שואפים להיות קבוצה גדולה ומועדון גדול, זה תהליך ולא קורה ברגע. נלמד ונהיה טובים יותר בהמשך".


סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully