וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעייה רביעית ברציפות: אינטר מחצה 0:4 את אטאלנטה

ניצחון 11 רצוף למוליכת הסרייה A בכל המסגרות, הפער מיובנטוס עלה ל-12. נאפולי התפוצצה עם 1:6 על ססואולו, שלושער ובישול לאוסימן

תקציר: אינטר - אטאלנטה 0:4/ספורט1

האלופה שבדרך, אינטר, פירקה הערב (רביעי) 0:4 את אטאלנטה במסגרת המחזור ה-21 בליגה האיטלקית. במשחק השלמה נוסף שנערך מוקדם יותר, נאפולי התפוצצה עם 1:6 על ססואולו.

שחקני אינטר חוגגים. PIERO CRUCIATTI/AFP, GettyImages
לא מפסיק לכבוש. לאוטרו חוגג/GettyImages, PIERO CRUCIATTI/AFP

אינטר - אטאלנטה 0:4

רצף הניצחונות של מוליכת הסרייה A בכל המסגרות התארך ל-11 בסך הכל, כשהיא כובשת רביעייה רביעית ברציפות במסגרת הליגה ומגדילה את הפער מיובנטוס ל-12 נקודות. זו הפעם הראשונה בתולדות אינטר שהיא פותחת שנה קלנדרית עם שבעה ניצחונות ליגה רצופים. אטאלנטה, שנעצרה במחזור הקודם ב-1:1 מול מילאן, ספגה אצל השכנה את הפסדה הראשון מאז ה-1:0 לבולוניה ב-23 בדצמבר. אחרי ששער מוקדם של שארל דה קטלארה (11) נפסל בשל נגיעת יד, מתאו דרמיאן ניצל יציאה רעה של השוער מרקו קרנסקי והעלה את אינטר ל-0:1 (26). לאוטרו מרטינס כבש בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה (45+1) את שערו ה-23 בליגה העונה, אם כי הוא גם החמיץ פנדל בהמשך (54) כשקרנסקי עצר אותו, מה שלא הפריע לפדריקו דימרקו לשלוח את הריבאונד פנימה ולהבקיע את השלישי במשחק. דוידה פראטזי קבע את תוצאות הסיום כשניצל בישול מתוחכם של אלכסיס סאנצ'ס במצב נייח (72). אטאלנטה שלא ניצחה בסן סירו מאז מרץ 2014 סופרת 11 ביקורים אצל אינטר בלי לחגוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חלוץ נאפולי ויקטור אוסימן. Timothy Rogers, GettyImages
בשעה טובה. אוסימן/GettyImages, Timothy Rogers

ססואולו - נאפולי 6:1

בשעה טובה ומוצלחת, נאפולי חזרה להיראות כמו אלופה - גם אם ל-90 דקות בלבד - עם הצגה התקפית שהזכירה נשכחות. דווקא המארחת היא זו שפתחה טוב יותר ואף עלתה ליתרון דרך אורוס ראצ'יץ', אלא שלאחר שאמיר רחמאני איזן (29), החל המופע של ויקטור אוסימן. חלוץ נבחרת ניגריה כבש משחק שלישי ברציפות, ולא סתם כבש - הכוכב חגג שלושער (31, 41, 47) והפך, על הדרך, לשחקן נאפולי השלישי בהיסטוריה שכובש לפחות 10 שערים בארבע עונות רצופות בסרייה A.קדמו לו דייגו מראדונה (בין 1984/85 ל-1987/88) ואטילה סלוסטרו (בין 1929/30 ל-1932/33). חביצ'ה קברצחליה הצטרף עם צמד משלו (51, 75) וכעת, אחרי ניצחון הבכורה של פרנצ'סקו קאלצונה בתפקיד, האלופה רחוקה ארבע נקודות בלבד מרומא השישית.

ססואולו, שירדה מתחת לקו האדום בשל הפרש שערים, הציגה לראווה מאמן זמני חדש על הקווים - אמיליאנו ביג'יקה ששיחק בעבר בנאפולי, אולם האקסית לא שמרה לו אמונים.

המחזור ה-27 ייצא לדרך ביום שישי בערב, כשלאציו תארח את מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully