וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תארח את רבע גמר היורוקאפ בווילנה

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 16:33

האדומים יוציאו שתי טיסות אוהדים לליטא, שם ישחקו ב-12 במרץ מול המנצחת בין בשיקטאש לגראן קנאריה. אלכסנדר ינסה לחזור להתאמן בחמישי

תקציר: בשיקטאש - הפועל תל אביב 94:73/ספורט1

שחקנה של הפועל תל אביב קייל אלכסנדר נחת אתמול (שני) בישראל אחרי שנפצע ושוחרר מסגל נבחרת קנדה בסוף השבוע. הסנטר ערך כבר אתמול בלילה בדיקה בכתף הפצועה שלו, ולטענת המועדון סובל מחבלה בלבד וינסה לחזור להתאמן בחמישי לקראת המשימה הגדולה של הקבוצה: רבע גמר היורוקאפ ב-12 במרץ, נגד המנצחת בין גראן קנאריה לבשיקטש.

את משחק רבע הגמר תארח הפועל תל אביב בווילנה. האדומים יוציאו שתי טיסות של אוהדים לבירת ליטא כדי לנסות ולייצר אווירה ביתית במשחק החשוב.

הקבוצה צפויה להופיע בסגל חסר למשחק נגד הפועל חולון במוצאי שבת, כאשר עידן זלמנסון עשוי להמשיך להיעדר וגם מצבו של בריאן אנגולה עוד לא ברור. אקסבייר מנפורד יעבור שימוע בוועדה למניעת סמים בספורט עד לסוף השבוע, כשנכון לעכשיו הוא מושעה מכל פעילות.

קייל אלכסנדר הפועל תל אביב. דני מרון
ייבדק בישראל. קייל אלכסנדר/דני מרון

כפי שפרסמנו אתמול, הקבוצה נמצאת בשיחות עם דאסטי האנאס, המתאזרח שפתח את העונה בעירוני נס ציונה אך עזב בשל המלחמה ולא חזר. בהפועל צפויים להיכנס למגעים עם הכתומים בקרוב על מנת לנסות להשלים עסקה לשנה וחצי הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully