וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחיזוק מפתיע? הפועל תל אביב במגעים עם דאסטי האנאס

26.2.2024 / 13:55

בעקבות השעייתו של אקס מנפורד, האדומים מעוניינים להחתים לשנתיים את הגארד המתאזרח (30, 1.91). המכשול: לשחקן חוזה עם עירוני נס ציונה, שבה פתח את העונה עד פרוץ המלחמה. היא לא קיבלה עד כה פנייה ממוליכת ליגת העל

מחאה אנטי ישראלית במשחק הנבחרת בסלובניה/באדיבות איגוד הכדורסל

הפועל תל אביב לא היססה לבצע מהלכים משמעותיים במהלך העונה הנוכחית, כשצירפה את וויל קאמינגס ודז וולס בעקבות פציעות של שחקני מפתח. כעת, לאור החלל שהותיר אקסבייר מנפורד שצפוי לספוג השעיה עקב שימוש בחומרים אסורים, היא מנסה לבצע צעד מפתיע: האדומים פנו לדאסטי האנאס ומציעים לו חוזה לשנתיים.

האנאס (30, 1.91) חתם בקיץ החולף בעירוני נס ציונה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, והיא אף דאגה שיקבל אזרחות ישראלית. ב-6 באוקטובר הוא הספיק לקלוע 13 נקודות בניצחון על הפועל עפולה במשחק הפתיחה של ליגת העל, אלא שלמחרת פרצה המלחמה והקלפים נטרפו.

דאסטי האנאס. Sarah Reed, GettyImages
דאסטי האנאס/GettyImages, Sarah Reed

הגארד מיהר לעזוב את ישראל ולא חזר. קבוצתו נקלעה למכת פציעות חמורה ולשרשרת של שישה הפסדים רצופים, וכעת נראה שהוא עשוי לעמוד בפני חזרה לארץ. ייתכן שהוא ייתקל בקשיים: נס ציונה, שמחזיקה בחוזה חתום ומחייב עימו, לא קיבלה לפי שעה שום פנייה ממוליכת ליגת העל.

אם האנאס יגיע, הוא יירשם למסגרת המקומית בלבד. המועד האחרון לרישום שחקנים לעונה הנוכחית ביורוקאפ חלף.

בימים האחרונים ייצג הגארד את נבחרת ארה"ב. הוא קלע 19 נקודות בניצחון על קובה וחסיאל ריברו, וסיים ללא נקודה בהפסד לאותה יריבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully