וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך וניצחון חשוב לפיורנטינה על לאציו, שלושער לדיבאלה ברומא

יריבת מכבי חיפה בקונפרנס ליג בשבוע הבא יצאה מפיגור ובבליץ שנמשך שמונה דקות הפכה ל-1:2. הארגנטינאי כיכב ב-2:3 על טורינו

תקציר: פיורנטינה - לאציו 1:2/ספורט1

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית הסתיים הערב (שני) כשהמאבק על הכרטיסים למפעלים האירופיים בעונה הבאה נהיה צמוד ומותח יותר ויותר. יריבת מכבי חיפה בשמינית גמר הקונפרנס ליג יצאה מפיגור ביתי עם בליץ ו-1:2 על לאציו, עוד קודם לכן רומא נהנתה משלושער של פאולו דיבאלה ב-2:3 על טורינו.

מייקל קאיודה, שחקן פיורנטינה. GettyImages
קאיודה חוגג, פיורנטינה הפכה ורשמה ניצחון משמעותי/GettyImages

פיורנטינה - לאציו 1:2

המשחק שנעל את המחזור היה משחק על שש נקודות בין לאציו לפירונטינה, שהחליפו מקומות בסיום ההתמודדות. התכולים מרומא הגיעו לפירנצה בידיעה שניצחון יגדיל את הפער ביניהן לחמש נקודות וזהו כבר הפרש דיי משמעותי לקראת הישורת האחרונה של העונה, אבל החבורה של מאוריציו סארי המשיכה לאבד גובה למרות היתרון שהשיגה רגע לפני תחילת תוספת הזמן של המחצית הראשונה מרגלי לואיס אלברטו, שנהנה מבישול של מתאו גנדוזי.

אם לאציו בכושר בעייתי בשבועות האחרונים, פיורנטינה בכלל בצניחה חופשית בעקבות ניצחון בודד שצברה בשבעת המחזורים האחרונים, אבל אחרי 60 דקות של כדורגל וכשהיא בפיגור 1:0, הגיעה נקודת המפנה במשחק והסגולים הסתערו כל הדרך למהפך ולניצחון. המגן הצעיר מייקל קאיודה כבש את שערו הראשון בסרייה A בדקה ה-61 והמהפך היה יכול להגיע בחלוף שש דקות בלבד אחרי שגנדוזי גרם לפנדל, אבל ניקו גונסאלס בעט כדור רע לקורה. עם זאת, המהפך הגיע במהרה, כשבדקה ה-69 ג'אקומו בונבנטורה ירה מקרוב את ה-1:2 אחרי הדיפה רעה של פרובדל. כאמור, בזכות הניצחון פיורנטינה חלפה על פני לאציו בטבלה והיא מדורגת שביעית, מרחק שלוש נקודות מרומא השישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

צפו בשלושער של דיבאלה בניצחון של רומא על טורינו

תקציר: רומא - טורינו 2:3. שלושער לפאולו דיבאלה/ספורט1
פאולו דיבאלה רומא. GettyImages
שלושער ראשון בסרייה A מאז אוקטובר 2018. דיבאלה/GettyImages

רומא - טורינו 2:3

פאולו דיבאלה הבקיע במדי יובנטוס שלושער יותר מפעם אחת, אבל בשנה וחצי שלו ברומא לא הצליח לעשות זאת. היום הארגטינאי עשה זאת והוביל את רומא ל-2:3 ביתי על טורינו.

רומא הפסידה רק פעם אחת מאז שמונה דניאלה דה רוסי למאמן, אבל אחרי אותו 4:2 לאינטר הגיעו שני משחקים שבהם לא הרשימה מול פיינורד בפלייאוף הליגה האירופית, אותם היא סיימה עם ניצחון בפנדלים על ההולנדים. בין לבין, רומא הביסה את פרוזינונה 0:3 בחוץ. הערב באולימפיקו הג'אלורוסי שוב לא היו בשיאם, אבל הארגנטינאי התעלה ועם שלושת השערים הוביל אותה לניצחון שסייע לה להמשיך במרדף אחר הטופ-4 והכרטיס שיחזיר אותם לליגת האלופות לראשונה מאז 2018/19.

השער הראשון של דיבאלה הגיע כעבור 42 דקות משריקת הפתיחה, אז הארגנטינאי כבש מנקודת הפנדל אחרי עבירה שביצע סאבה סזונוב. עם זאת, רק שתי דקות עברו והיה זה דובאן ספאטה שהוריד את הקבוצות ל-1:1 במחצית. במחצית השנייה דיבאלה הניף את הרגל והבקיע שער מרהיב ממרחק, בחלוף 12 דקות המחליף רומלו לוקאקו בישל לו והוא השלים צמד והעלה את רומא ליתרון שני שערים שהספיק לה לניצחון. טורינו ניסתה לחזור ובדקה ה-89 גם צימקה ל-3:2 משער עצמי של הבלם דין הויסן, אבל לוח התוצאות נותר ללא שינוי עד הסיום ורומא ודה רוסי שמרו על שלוש הנקודות בביתם.

במחזור הבא תתארח רומא אצל מונצה ולאחר מכן תארח את ברייטון במפגש הראשון מבין שניים בשמינית גמר הליגה האירופית. טורינו תארח את פיורנטינה, יריבת מכבי חיפה בשמינית גמר הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully